تاریخ انتشار: 1399/05/26 22:53
کد خبر: 57012

خطیبی: این مردم را بعد از 18 سال به آرزویشان رساندیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم پس از صعود به لیگ برتر گفت که لطف امام زمان شامل باعث شد تا شرمنده ملت نشوم.
خطیبی: این مردم را بعد از 18 سال به آرزویشان رساندیم

رسول خطیبی سرمربی موفق تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نهایت توانست شهر اراک را پس از دو دهه به سطح اول فوتبال ایران برساند.

او که پس از صعود به لیگ برتر توسط هواداران اراکی محاصره‌شده بود در اولین مصاحبه‌اش در خصوص این موفقیت بزرگ گفت: «به نیت اقا امام زمان آمدم تا اگر کار را به انجام رساندم به جمکران بروم و قطعا هم به جمکران خواهم رفت.»

وی در ادامه افزود: «قربان آقا امام زمان بروم که من را پیش ملت شرمنده نکرد. من روزی که به اینجا امام در اولین مصاحبه‌ای که انجام دادم گفتم که من برای خوشگذرانی به اینجا نیامدم. به لطف خدا و غیرت بازیکنان که جا دارد اینجا دست تک‌تکشان را ببوسم که چنین متعصبانه به این مردم و این پیراهن غیرت به خرج دادند این مردم را بعد از 18 سال به آرزویشان رساندیم، ضمن اینکه از تمام مسولان شهراراک هم باید تشکر ویژه ای داشته باشم که به ما روحیه دادند و بازهم می‌گویم یا مهدی زهرا، یا مهدی زهرا، یا مهدی زهرا....»

وی درخصوص اینکه آیا در فصل آینده در اراک خواهد ماند گفت: «من یک سال دیگر قرارداد دارم اما تیمی که سال اول به لیگ برتر می آید باید از لحاظ زیرساختی طوری باشد تا من شرمنده این هوادران نشوم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lrwg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطیبی:امیدواریم شروع قدرتمندی در ادامه لیگ داشته باشیم

تا شروع بازی های رسمی، به مرز 80 الی 90 درصد آمادگی خواهیم رسید
رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک؛