تاریخ انتشار: 1399/06/18 14:07
کد خبر: 55549

قربانی : بازی رسانه‌ای انجام شده است / منتظر صدور رای عادلانه هستیم

سرمربی پاس همدان : تاکنون رای اعتراض ما صادر نشده است و منتظر یک رای عادلانه هستیم.
قربانی : بازی رسانه‌ای انجام شده است / منتظر صدور رای عادلانه هستیم

علی قربانی سرمربی پاس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت : بیش از ۱۸ روز است که منتظر صدور رای توسط کمیته اخلاق هستیم و طولانی بودن این مدت نشان می‌دهد شواهد بسیار مهمی وجود دارد که کمیته اخلاق در حال بررسی آنها است، تا به حال هیچ رای در این خصوص صادر نشده است و چیزی به دست ما نیز نرسیده و در حال حاضر منتظر صدور یک رای عادلانه هستیم.

وی افزود : خبری که امروز در رسانه‌ها منتشر شد یک بازی رسانه‌ای بوده است که باشگاه مورد نظر برای صدور رای به پیشواز رفته است، قطعاً کمیته اخلاق با مدارکی که در دست دارد عادلانه ترین تصمیم ممکن را خواهد گرفت.

قربانی در ادامه گفت : ۱۸ روز است که ما منتظر صدور رای هستیم اگر این رای به سود باشگاه پاس صادر نشود یعنی لیگ دسته دوم به سخره گرفته شده است، چون اگر مستندات کافی نبود می توانستند طی روزهای ابتدایی رای مورد نظر را صادر کنند اما با طولانی شدن این زمان نشان از وجود اسنادی محکم دارد.

سرمربی پاس همدان در پایان‌گفت : بیش از ۱۴ ماه است که لیگ دسته دوم در حال برگزاری است و مشکلات فراوانی برای ما ایجاد شده است به همین دلیل تمرینات تیم را به مدت چند روز تعطیل کردیم و از امروز باری دیگر تمرینات تیم آغاز خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36oq5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قربانی : از مدیران چوکا انتظار صحبت فوتبالی نداریم / هر تیمی به تالش رفت ضرر کرد