تاریخ انتشار: 1399/07/02 13:36
کد خبر: 54598

اترک اسیر اشتباه سیاسیون /تحمیل فیروز کریمی و عاقبت نافرجام!

تیم فوتبال اترک بجنورد به عنوان نماینده استان خراسان شمالی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.
اترک اسیر اشتباه سیاسیون /تحمیل فیروز کریمی و عاقبت نافرجام!

باشگاه اترک بجنورد به عنوان حامی ورزش استان خراسان شمالی در چند سال گذشته فعالیت چشمگیری داشته است، این باشگاه ورزشی با تیم داری در رشته های مختلف جان دوباره به ورزش شمالی ترین استان کشور داد.

اترکی ها فصل گذشته با خرید سهمیه باشگاه مقاومت تهران وارد عرصه فوتبال در لیگ دسته دوم شدند، اتفاقی که با استقبال مردم فوتبال دوست بجنورد همراه بود.

مدیران باشگاه بجنوردی ابتدا شهرام مهرپیما را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کردند اما در حالی که مهرپیما در حال تست گیری از بازیکنان بود در چرخشی ۱۸۰ درجه ای فیروز کریمی به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب شد.

از بجنورد شنیده می شود محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی پیشنهاد مدیر فنی شدن فیروز کریمی را به مدیران این باشگاه ارائه داد، اما شهرام مهرپیما سرمربی اترک این موضوع را قبول نکرد و از سمت خود استعفا داد تا کریمی سرمربی متمول های خراسان شمالی شود.

 با ورود کریمی به مجموعه اترک حاشیه ها از نقل و انتقالات شروع شد، در ادامه از سوی فوتبالی های بجنورد در خصوص جذب برخی از بازیکنان و حضور افراد مشکوک در کنار این مجموعه انتقادات زیادی به فیروز کریمی و مدیران این باشگاه وارد شد.

کریمی از روزهای نخست قول صعود به هواداران فوتبال بجنورد داد اما این تیم رفته رفته روند بسیار ضعیفی را در پیش گرفت و حتی به یکی از گزینه‌های اصلی سقوط در جدول تبدیل شد.

اوج حاشیه ها برای اترک در تعطیلات نیم فصل رقم خورد، کریمی در اقدامی بسیار عجیب مجتبی زارعی بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس تهران را به عنوان بازیکن جذب کرد، زارعی پیش از پیوستن به اترک به عنوان مربی در تیم جوانان فجرسپاسی فعالیت میکرده و طی دو فصل گذشته در هیچ تیمی بازی نکرد تا این‌گونه از فوتبال خداحافظی کرده باشد، خریدی که جز حاشیه هیچ سودی به حال باشگاه اترک نداشت.

اکثر تیم‌های لیگ دویی برای فصل آینده فعالیت خود را آغاز کردند اما در حال حاضر تکلیف نماینده استان خراسان شمالی مشخص نیست، حتی مدیران این باشگاه جواب بازیکنان را نمی‌دهند و این بازیکنان برای دریافت مطالبات خود سردرگم شده‌اند.

باید منتظر بود و دید مدیران اترک و استاندار خراسان شمالی در خصوص اتفاقات فصل گذشته واکنشی نشان خواهند داد یا همچنان سیاست سکوت را در پیش می گیرند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277ene

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طلسم نماینده بجنورد شکست / درخشش اترکی ها پس از جدایی کریمی