تاریخ انتشار: 1399/07/05 11:32
کد خبر: 54410

اردوی آماده سازی تیم رایکا در تهران برگزار خواهد شد

سرپرست تیم رایکا بابل از اردوی ۸ روزه آماده سازی پیش فصل تیم رایکا در تهران خبر داد.
اردوی آماده سازی تیم رایکا در تهران برگزار خواهد شد

یاسر اسماعیل پور سرپرست تیم رایکا در ⁦گفتگو با رسانه رسمی باشگاه رایکا بابل اظهار داشت:خوشبختانه اسکلت اصلی تیم ما کم کم در حال شکل گیری است و مطمئن هستیم تا با درایت مدیریت باشگاه و کادرفنی، تیم قدرتمندی خواهیم ساخت چون ما تنها نماینده استان مازندران در لیگ دسته اول باشگاه های کشور هستیم و قطعا باید از حیثیت فوتبال مازندران دفاع کنیم.

وی در رابطه با اردو پیش فصل تیم رایکا بابل بیان داشت: با تصمیم باشگاه رایکا و برای آمادگی بیشتر تیم در پیش فصل اردویی ۸ روزه را تدارک دیدیم و از امروز شنبه ۵ مهرماه عازم تهران خواهیم شد.

وی در ادامه افزود:طبق برنامه ای که کادرفنی تیم به ما داده است علاوه بر برنامه سنگین بدنسازی و کارهای تاکتیکی که جزو اهداف اصلی کادرفنی در این اردو ٨ روزه می باشد، دو بازی تدارکاتی را نیز در تهران برگزار خواهیم کرد تا بازیکنان تیم در شرایط بازی قرار بگیرند.

سرپرست تیم رایکا بابل گفت:در هفته ای که گذشت سعی کردیم با نامه نگاری های متعدد، کمپ بسیار خوبی که مجهز به مدرن ترین امکانات می باشد را در تهران برای این اردو تدارک ببینیم.

اسماعیل پور در پایان در مورد جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی نیز خاطرنشان کرد:در حال مذاکره با چند بازیکن خوب و باتجربه هستیم و سعی میکنیم هر چه زودتر بازیکنان جدیدمان را جذب کنیم تا آنها نیز در تمرینات تیم ما شرکت کنند و این نوید را به هواداران پرشور تیم رایکا می دهیم که تیمی قدرتمند را روانه مسابقات خواهیم کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmo7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرید درزی مدیرعامل جدید رایکا شد
مدیر عامل رایکا نیامده رفتنی شد؛