تاریخ انتشار: 1399/07/08 15:41
خبری از مدعی فصل گذشته نیست؛
کد خبر: 54186

گل ریحان البرز در بلاتکلیفی محض!

تیم فوتبال گل ریحان البرز در حال حاضر در بلاتکلیفی محض به سر می‌برد.
گل ریحان البرز در بلاتکلیفی محض!

تیم فوتبال گل ریحان البرز که فصل گذشته از مدعیان صعود به لیگ برتر بود اما در اپاسط راه با مشکلات زیادی رو به رو شد تا این اتفاق رخ ندهد اما حالا این مشکلات گویا به فصل جدید هم منتقل شده است و تنها نماینده استان البرز در لیگ یک همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

گل ریحان البرز تا کنون از شاکله اصلی تیم فصل گذشته خود شاهین مجیدی،اکبر آفاقی،محمد حسین مهر آزما،محمد امین درویشی،مصطفی اکرامی،امیر محمد عبادزاده،امید نظامی پور و رضا رضایی را از دست داده است تا یک فروپاشی عظیم در ساختار اصلی بازیکنان این تیم شکل بگیرد.

گل ریحانی که دیگر در این فصل با توجه به اتفاقات پیش آمده حمزه لو را دیگر به عنوان مدیر عامل در کنار خود ندارد و همچنان هم رضا رضایی به عنوان سرپرست موقت در این تیم حضور دارد تا تکلیف این تیم به صورت کامل مشخص شود.

در این مدت چندین بار اعلام شد که مجتبی سرآسیایی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب خواهد شد اما همچنان این اتفاق عملی نشده است و با توجه به بازار نقل و انتقالات بازیکنان زیادی هم بدون تیم باقی نمانده اند که هواداران البرزی همچون فصل گذشته به این تیم برای صعود به لیگ برتر امیدوار باشند.

براساس شنیده ها تیم گل ریحان البرز که طلبکاران زیادی هم از فصل گذشته خود دارد و همچنین از نظر مدیریتی و مالکیتی دچار یک سری فعل و انفعال شده است که همچنان به صورت رسمی  چیزی اعلام نشده ایت هم اکنون در بلاتکلیفی محض قراردارد و آینده این باشگاه همچنان مشخص نیست.

*گزارش از امیرحسین نیری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npv9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزینه نهایی سرمربی گری گل ریحان البرز مشخص شد
اختصاصی؛

از حیث پرداختی جز سه تیم برتر لیگ هستیم!
رضایی مدیر عامل جدید گل ریحان البرز:

پیروزی آبی پوشان خوزستان در یک بازی بی حاصل
استقلال خوزستان 2 گل ریحان البرز 0

رفتار نامتعارف مربی جوان!
اختصاصی/جنجال در دیدار گل ریحان و بادران؛