تاریخ انتشار: 1399/07/11 10:23
خبر فرتاک ورزشی تایید شد
کد خبر: 53982

بهمن فرازمند با قراردادی سفید سرمربی نفت و گاز گچساران شد

بهمن فرازمند سرمربی گچسارانی با قراردادی سفید هدایت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را برعهده گرفت.
بهمن فرازمند با قراردادی سفید سرمربی نفت و گاز گچساران شد

طی توافقی که با حضور مدیرعامل  تیم فوتبال و رئیس امورورزش نفت و گاز گچساران و بهمن فرازمند سرمربی بومی دردفترمدیرعامل شرکت نفت وگازگچساران صورت گرفت، فرازمند که پیش از این در سال های 94 به عنوان کمک مربی تا بازی پلی آف  وهمچنین درجایگاه کمک مربی درسال ۹۵ تا حضوردرمراحل نیمه پایانی جام حذفی کشور و  درسال  96 درکسوت سرمربیگری هدایت این تیم راتاحضور در بازی پلی آف لیگ دسته دوم برعهده داشته و سابقه صعود به لیگ دسته اول در فصل 91-92  با همین تیم را در کارنامه خود دارد با قراردادی یکساله هدایت این تیم قدیمی و ریشه دار را برعهده گرفت.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران با تایید این خبر افزود: با توجه به شرایط مالی نامناسب باشگاه و بخشنامه صرفه جویی وزارت نفت اکنون بودجه بسیار ناچیزی برای اداره تیم داریم و با همکاری و مساعدتی که از سوی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران و مدیرعامل تیم فوتبال بزرگسالان صورت پذیرفت تصمیم گرفته شدبا این شرایط تمرینات را آغاز کنیم.

شاهرخ داودی افزود : در شرایط فعلی تنها راه حفظ تیم در لیگ دسته دوم پذیرش شرایط قرارداد سفید امضا بوده که بهمن فرازمند با از خود گذشتگی برای حفظ تیم نفت گچساران این شرایط را پذیرفت و قطعا با توجه به شرایط خاص باشگاه بایستی بیشتر از ظرفیت های موجود وقابل دسترس منطبق با شرایط مالی استفاده کنیم اما بودجه برای بستن قرارداد با سقف مالی فعلا میسر نیست.

داودی افزود : در تلاش هستیم مشکلات مالی باشگاه را برطرف کنیم اما در شرایط فعلی  قرارداد همه بازیکنان و کادر فنی سفید خواهد بود و فعلا مبلغی برای بستن قرارداد مالی دراختیار نداریم.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران باقدردانی از پذیرش شرایط خاص باشگاه در فصل جاری از سوی سرمربی تیم فوتبال  اظهارداشت : در تلاش هستیم که از سوی مدیریت نیز امکانات پشتیبانی خوبی در اختیار آنها قراردهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmq8p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهمن فرازمند : در فوتبال عدالتی وجود ندارد / برای فصل آینده با تیمی مذاکره نکرده‌ام
سرمربی اسبق نفت و گاز گچساران در گفتگو فرتاک ورزشی؛