تاریخ انتشار: 1399/07/25 13:56
گل ریحان البرز در اغما؛
کد خبر: 52947

انتخاب عجیب مدیران برای سکاندار نیمکت !

تیم فوتبال گل ریحان البرز که به تازگی سرمربی خود را معرفی کرده است همچنان تمرینات خود را آغاز نکرده است.
انتخاب عجیب مدیران برای سکاندار نیمکت !

تیم فوتبال گل ریحان البرز که فصل گذشته از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر در این فصل گویا عزمی برای صعود ندارد و همچنان تمرینات خود را آغاز نکرده است.

مدیران فصول گذشته‌ی تیم گل ریحان البرز که دیگر خبری از آن ها نیست در این فصل جای خود را به سرپرست موقت دادند تا در یک انتخاب عجیب علی لطیفی را سکاندار تیم کنند،لطیفی که در این سالها تنها تیمی که در آن حضور داشته است همین گل ریحان یا اکسین البرز سابق بوده است که آن هم با ستاره های فراوان در انتها رتبه‌ی دهم را کسب کرد و تنها یک مقطع کوتاه هم با حواشی فراوان سرمربی ملوان شد که عمر سرمربی گری او هم بسیار کوتاه بود تا مشخص نشود که مدیران تیم البرزی با چه عملکرد او را انتخاب کردند.

میثم منیعی که در هفته های پایانی به انتخاب مدیران تیم سکاندار هدایت  تیم گل ریحان البرز شد نتایج خوب و قابل قبولی کسب کرد اما مشخص نیست چرا مدیران این تیم تصمیم گرفتند با او در فصل حدید همکاری نکنند.

گل ریحان البرز همچنان پس از گذشت روزهای طلایی پیش فصل حتی در فاصله‌ی کمی که تا شروع مسابقات مانده است به دلیل عدم پرداخت بدهی های گذشته به مجموعه ورزشی انقلاب کرج در جست و جوی یک زمین تمرین است تا بالاخره این تیم برای مسابقات آماده شوند.

هر چند در این بین قطعا مسئولان استان البرز هم باید با این باشگاه تعامل کنند اما قطعا مدیران تیم گل ریحان که تیمی خصوصی هستند هم باید تمهیداتی برای رفع ابتدایی ترین نیاز تیم خود بی‌اندیشند.

*گزارش از امیرحسین نیری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zb6gb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رفتار نامتعارف مربی جوان!
اختصاصی/جنجال در دیدار گل ریحان و بادران؛

بازیکنان گل ریحان البرز حاضر به تمرین نشدند!
اختصاصی/کارد به استخوان رسید؛