تاریخ انتشار: 1399/09/04 14:56
مدیر عامل باشگاه شهرداری آستارا:
کد خبر: 50189

مسئولان به وعده های خود درباره رفع نواقص ورزشگاه وحدت عمل کنند

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری آستارا با انتقاد از لغو میزبانی بازی‌های خانگی این تیم، خواستار رفع نواقص ورزشگاه وحدت این شهر و عمل به وعده ها از سوی مسئولان شد.
مسئولان به وعده های خود درباره رفع نواقص ورزشگاه وحدت عمل کنند

آرش بابلیان با بیان اینکه ورزشگاه سردار جنگل رشت برای میزبان موقت بازی‌های خانگی تیم فوتبال شهرداری آستارا در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال انتخاب شده است، اظهار کرد: به دلیل مشکلات موجود و نواقص ورزشگاه وحدت شهر آستارا در چند هفته ابتدایی لیگ نمی‌تواند از امتیاز میزبانی بهره مند شود و تا زمان تکمیل و تأیید ورزشگاه وحدت آستارا توسط فدراسیون فوتبال، باید در زمین سردار جنگل رشت به مصاف حریفان خود برود.

وی با اشاره به اینکه دیدار تیم‌های شهرداری آستارا و فجر سپاسی در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته یک روز یکشنبه ۹ آذرماه برگزار خواهد شد، افزود: تیم فوتبال شهرداری آستارا با تلاش و حمایت‌های شهردار، اعضای شورای شهر و هیئت مدیر باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری آستارا و همچنین سرمربی، کادر فنی و بازیکنان خود موفق به صعود به دسته یک شده و به دنبال ادامه این موفقیت‌ها هستیم.

مدیر عامل باشگاه شهرداری آستارا با انتقاد از لغو امتیاز میزبانی خانگی این تیم و فرصت ۴۵ روزه برای رفع نواقص ورزشگاه وحدت، گفت: رفع نواقص ورزشگاه وحدت برای برگزاری با انگیزه بازی‌های خانگی این تیم ضرورت دارد و متأسفانه مسئولان ذیربط در استان گیلان به این امر مهم توجه و اقدام نکردند.

بابلیان با بیان اینکه امسال بازی‌های خانگی شهرداری آستارا در لیگ دسته دوم در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد و هزینه‌های زیادی برای تیم داشت، اظهار کرد: هر بازی بیرون از خانه بیش از ۵۰ میلیون تومان برای تیم و باشگاه هزینه دارد و اگر قرار باشد بازی‌های خانگی را هم در بیرون از شهرستان و با هزینه‌های بسیار برگزار کنیم، این از توان ما خارج بوده و هیچ سودی برای آستارا و ورزش این شهرستان ندارد.

مدیر عامل باشگاه شهرداری آستارا، افزود: هزینه شرکت در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور از لیگ دو بسیار بیشتر است و در این شرایط سخت، گرفتن امتیاز میزبانی از تیم شهرداری آستارا و دادن آن به شهر رشت و افزایش هزینه‌های اسکان و رفت و برگشت، ادامه تیم داری را برای ما سخت‌تر می‌کند.

بابلیان، تصریح کرد: هفته دوم را در ورزشگاه سردار جنگل رشت به عنوان میزبان در مقابل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز بازی خواهیم کرد و امیدواریم پس از هفته دوم و سوم در بازی‌های بعدی بتوانیم در شهر آستارا میزبان مسابقات باشیم و در غیر این صورت دچار مشکلات فراوانی خواهیم شد.

وی، ادامه داد: امیدواریم مسئولان استانی و اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان به قول‌های خود عمل کرده و کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برای برگزاری این رقابت‌ها و میزبانی تیم شهرداری آستارا از حریفان خود در شهر مرزی و بندری آستارا برطرف شود.

گفتنی است؛ علی رغم پیگیری و همکاری نماینده مردم شهرستان مرزی بندر آستارا در مجلس، متأسفانه اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در بحث رفع نواقص ورزشگاه وحدت آستارا کوتاهی کرده و حمایت‌های لازم را از نماینده فوتبال استان گیلان در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور نمی‌کند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر مهمان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر بود که پس از ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم بازی با نتیجه بدون گل به اتمام رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qeze9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیر اجرایی باشگاه شهرداری آستارا استعفاء داد