تاریخ انتشار: 1399/09/09 20:34
قاسم شهبا؛ سرمربی آرمان‌گهر پس از پیروزی بر قشقایی شیراز
کد خبر: 49794

سعی می کنیم روزبه روز بهتر شویم

سرمربی تیم فوتبال آرمان‌گهر با تمجید از تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: ما برای این بازی تمرینات خوب و ویژه‌ای را پشت سر گذاشتیم و آمده بودیم تا با کسب ۳ امتیاز به سیرجان بازگردیم.
سعی می کنیم روزبه روز بهتر شویم

سرمربی تیم فوتبال آرمان‌گهر در کنفرانس خبری پس از بازی با قشقایی شیراز، ضمن اشاره به شکست آرمان‌گهر در هفته قبل گفت:  ما نتیجه آن بازی را واگذار کرده بودیم و می‌خواستیم در بازی بعدی حتما ۳ امتیاز را کسب کنیم اما به صخره محکمی به نام قشقایی شیراز برخوردیم.

شهبا با تجمید از بازی تیم شیرازی افزود: با وجود آن‌که در این بازی پیروز شدیم اما بیشتر از بازی هفته گذشته تحت فشار بودیم. باید به آقای داریوش هرمزی بابت ساختن تیمی پر از بازیکنان جوان پر انرژی و پر انگیره تبریک بگویم.

سرمربی آرمان‌گهر با اشاره به تجربیات متفاوت کسب شده در هر بازی افزود: بنده، کادر فنی و بازیکنان آرمان‌گهر همیشه تلاش کرده‌ایم از هر بازی، صرف نظر از نتیجه آن، تجربیات لازم را کسب کنیم و از این تجربیات در راه تقویت و قدرتمندتر شدن تیم خود بهره ببریم. تیم ما روز به روز بهتر خواهد شد و به آینده این تیم بسیار امیدوارم و امسال قطعا آرمان گهر را متفاوت از سال های گذشته خواهید دید.

قاسم شهبا با بیان این‌که بازی با قشقایی شیراز تمام شده و آن‌چه باقی‌مانده، تجربیات کسب شده از این بازی است، گفت: ما از امروز و این لحظه تنها بر بازی بعدی خود تمرکز می‌کنیم و تلاش می‌کنیم با دو عنصر دانش و تجربه، آرمان‌گهر را برای بازی بعدی آماده نماییم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yobmy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قشقایی شیراز-آرمان گهر سیرجان؛جدال برنده و بازنده هفته نخست