تاریخ انتشار: 1399/09/13 14:31
سرمربی اسپاد تهران در گفت‌وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 49495

جعفری : بازیکنان جوان خوبی داریم / تمام بازی ها دشوار است

سرمربی تیم لیگ دویی اسپاد الوند تهران گفت : با بازیکنان جوان و پر انگیزه وارد لیگ خواهیم شد.
جعفری : بازیکنان جوان خوبی داریم / تمام بازی ها دشوار است

مهدی جعفری سرمربی تیم لیگ دویی اسپاد الوند تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت : باشگاه اسپاد سهمیه لیگ دویی خود را دیر خریداری کرد و همین موضوع باعث شد ما زمان چندان زیادی برای فعالیت در نقل و انتقالات و انجام تمرینات آماده سازی نداشته باشیم.

وی افزود : اسپاد یک باشگاه خصوصی است و از لحاظ مالی نیز جزو تیم‌های متمول محسوب نمی شود ما در این تیم به دنبال استفاده از بازیکنان جوان و با انگیزه هستیم تا بتوانیم در کنار چند بازیکن با تجربه از آن‌ها نیز بهره ببریم.

جعفری خطرنشان کرد : طی روزهای آینده با برگزاری چند بازی تدارکاتی خود را برای حضور در لیگ دسته دوم آماده خواهیم کرد و امیدواریم با انگیزه بالای بازیکنان بتوانیم عملکرد خوبی در لیگ به نمایش بگذاریم.

سرمربی اسپاد تهران در خصوص گروه بندی لیگ دسته دوم، بیان کرد : طبق اسامی تیم ها نمی‌شود گفت کدام گروه آسان یا سخت است، تا زمانی که بازی ها آغاز نشود کیفیت تیم ها مشخص نیست، باید بگویم هر دو گروه سخت خواهد بود و تیمی که بتواند از شرایط مسابقه بهترین بهره را ببرد در نهایت جایگاه مناسبی نیز خواهد کرد.

جعفری در پاسخ به این سوال که، در هفته نخست باید به مصاف فولادنوین بروید، چه شناختی از این تیم دارید، گفت : فصل گذشته نیز با میلاد مهر در هفته نخست برابر این تیم به میدان رفتیم، در خصوص فولاد نوین باید بگویم تغییرات بازیکنان این تیم جزئی بوده و شناخت خوبی از سبک بازی جنوبی ها داریم، امیدوارم بتوانیم در گام نخست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbegj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلایه مربی فجرسپاسی از فحاشی‌های هواداران ایرانجوان