تاریخ انتشار: 1399/09/13 14:49
سرمربی سردار بوکان در گفت‌وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 49493

خطیبی : لیگ دو جذاب‌تر از گذشته است / تمام تیم ها قابل احترام هستند

سرمربی تیم لیگ دویی سردار بوکان گفت : به دنبال کسب بهترین نتیجه در بازی اول برابر شهدای بابلسر هستیم.
خطیبی : لیگ دو جذاب‌تر از گذشته است / تمام تیم ها قابل احترام هستند

حسین خطیبی سرمربی تیم لیگ دویی سردار بوکان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت : لیگ دو شرایط خاصی دارد و قطعاً دشوارتر از لیگ دسته اول خواهد بود، اما به خاطر هیئت مدیره بسیار خوبی که تیم سردار بوکان دارد و هواداران پرشور این تیم، تصمیم گرفتم در فصل پیش رو با سردار بوکان به دنبال کسب بهترین ها باشم.

وی افزود: ما به عنوان آخرین تیم فعالیت خود را جهت حضور در لیگ دسته دوم آغاز کرده‌ایم، در مدت زمانی که داشتیم ۶۰ درصد بازیکنان را جذب کردیم و امیدوارم در هفته آینده سایر بازیکنان نیز جذب شوند.

خطیبی در خصوص روند آماده سازی این تیم، اظهار داشت : تا به حال تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و برای کسب آمادگی بیشتر در هفته آینده به تهران خواهیم رفت تا بتوانیم بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کنیم.

سرمربی سردار بوکان در پاسخ به این سوال که، چه نظری درباره قرعه‌کشی لیگ دسته دوم دارید، بیان کرد : تمام تیم ها برای ما قابل احترام هستند اما احساس می‌کنم در گروهی که سردار بوکان حضور دارد تیم ها سابقه بیشتری در لیگ دو دارند، قطعاً با حضور بازیکنان و مربیان با کیفیت، لیگ دو جذاب تر از گذشته خواهد شد و شاهد بازی های زیباتری خواهیم بود.

خطیبی در خصوص بازی هفته نخست سردار بوکان برابر تیم شهدای بابلسر، خاطرنشان کرد : تیم‌های شمال کشور همیشه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بودند و از بازیکنان و مربیان خوبی نیز بهره می برند، تیم شهدای بابلسر تجربه زیادی در لیگ دسته دوم دارد اما ما به دنبال کسب بهترین نتیجه در بابلسر هستیم تا بتوانیم لیگ را با قدرت آغاز کنیم.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xebdl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معتمدان خوشنام ناجی سردار بوکان شدند

احتمال خداحافظی سردار از شهرستان بوکان؛ ابهام در ادامه فعالیت اسپانسر جدید سردار بوکان
نامه هیئت فوتبال استان آذربایجان غربی به اداره ورزش وجوانان :