تاریخ انتشار: 1399/09/23 14:28
مثلث سرهنگ بیاتانی ، فلاح دوست و اسدی برای تحقق یک رویا با عقاب؛
کد خبر: 48690

عقاب آماده پرواز به لیگ دسته اول با مثلث طلایی!

عقاب تهران آماده حضور در لیگ دسته دوم کشور خواهد شد
عقاب آماده پرواز به لیگ دسته اول با مثلث طلایی!

تیم فوتبال عقاب تهران که موفق شد فصل گذشته به لیگ دسته دوم کشور صعود کند این روزها در تدارک حضوری پرقدرت در لیگ دسته دوم میباشند.

تیم فوتبال عقاب تهران با مثلث مدیریتی سرهنگ بیاتانی ، مهران فلاح دوست و سرمربیگری مرتضی اسدی در پی رویاسازی در لیگ دسته دوم کشور میباشند

عقابی ها که تمرینات آماده سازی پیش فصل خود را پشت سر میگذارند از حضور بازیکنان باتجربه ایی همچون فردین نجفی ، میثم جودکی و فرهاد قلیزاده در ترکیب خود بهره میبرند که سابقه حضور در لیگ برتر را دارند و امیدوارند در کنار استفاده از تجربیات این بازیکنان از نیروی جوان دیگر بازیکنان استفاده کنند و به مانند فصل گذشته تاریخسازی کنند.

مرتضی اسدی که اولین تجربه سرمربیگری اش را بعد از اتمام دوران بازیگری تجربه میکند امیدوار است بتواند با حمایت های مهران فلاح دوست مدیر جوان و البته با تجربه فوتبال ایران فصل خوبی را به همراه سربازانش رقم بزند و بعد از گذشت سالیان زیادی نام عقاب را در سطح بالای فوتبال ایران زنده کند و رویاسازی عقابی ها را برای صعود به لیگ دسته اول کشور به تحقق برساند.

مسابقات لیگ دسته دوم کشور از روز شنبه ۲۹ آذرماه استارت خواهد خورد و سربازان تهرانی در اولین دیدار مهمان تیم پاس همدان خواهند بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2reddy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افتخار آفرینی را با عقاب تکمیل میکنیم/بازیکنانی که همراه با بودند آینده درخشان فوتبال کشور هستند
مدیر اجرائی باشگاه عقاب عنوان کرد؛

تعاملی را شاهد نیستیم و شک نداشته باشید سکوت نخواهیم کرد
فلاح دوست مدیر اجرایی بزرگسالان عقاب تهران گفت؛

فلاح دوست: آقای مبینی فوتبال فقط لیگ برتر نیست!
داور ها هر کاری دوست دارند در لیگ سه انجام میدهند؛