تاریخ انتشار: 1399/09/26 17:34
مساوی عادلانه بود
کد خبر: 48450

نصرتی: کارت های داور ما را دست به عصا کرد

سرمربی پارس جنوبی جم با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در هفته پنجم رقابت های لیگ یک، کسب تساوی مقابل فجرسپاسی در شیراز را ارزشمند دانست.
نصرتی: کارت های داور ما را دست به عصا کرد

محمد نصرتی بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل فجر شهید سپاسی شیراز گفت: بعد از کسب تساوی مقابل خیبر خرم آباد سعی کردیم بازیکنان ریکاوری خوبی داشته باشیم. بچه ها به لحاظ روحی روانی شرایط خوبی پیدا کردند.

وی افزود: طی هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در فاصله زمانی تا این بازی، حریف مان را به دقت رصد کردیم. با توجه به اینکه در خارج خانه بازی می کردیم از نتیجه راضی هستم اما کیفیت واقعی ما این نیست.

نصرتی ادامه داد: ما در نیمه اول بازی در مالکیت توپ و میدان با حریف مان رقابت نزدیکی داشتیم و به خوبی توانستیم نبض بازی را در اختیار بگیریم.

نصرتی درباره نیمه دوم بازی گفت: در نیمه دوم تحت فشار بازی مستقیم میزبان قرار گرفتیم و در ب خی صحنه ها بازیکنان مان بی تجربگی کردند و اشتباهاتی را مرتکب شدند. اما خوشبختانه نعمتی دروازه بان ما روز خیلی خوبی را سپری کرد و در کسب این تساوی نقش مهمی داشت.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم با اشاره به کار سخت تیمش در ادامه رقابت های لیگ یک تصریح کرد: بازیکنان ما باید بدانند برای تدوام صدرنشینی می بایست از تک تک فرصت هایی که نصیب شان می شود، نهایت بهره را ببرند. اگر در چند صحنه بچه با دقت بودند، می توانستیم حتی برنده بازی باشیم. متاسفانه داور با ی از همان دقیقه اول با دادن کارت زرد به بازیکنان مان، ما را دست به عصا کرد و امروز کارت باران شدیم. همین باعث شد تا بچه ها بازی محتاطانه ای در فاز دفاعی به نمایش بگذارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277xdn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نصرتی: صدرنشینی باید عادت همیشگی مان شود