تاریخ انتشار: 1399/09/27 01:13
امیدوارم مسئولان مازندرانی به داد ما برسند
کد خبر: 48405

دست نشان: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

دست نشان: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

سرمربی تیم فوتبال رایکای بابل پس از پیروزی تیمش برابر چوکای تالش در لیگ آزادگان اظهار داشت: بازی سخت و سنگینی بود. تیم چوکا هماهنگی زیادی داشت و بازیکنان باتجربه ای جذب کرد و حضور کادرفنی باتجربه در این تیم کار ما را سخت کرد. بازیکنان چوکا از نظر قدی شرایط خوبی داشتند و روی هوا بازی می کردند. به همین دلیل کمی به مشکل خوردیم اما سبک بازی تیم حریف را پیش بینی کرده بودیم. چوکا در نیمه اول موفق تر بود اما در نیمه دوم راه های ارسال حریف را بستیم.

دست نشان در ادامه گفت‌: در نیمه اول یک گل زدیم اما چهار موقعیت دیگر را به دلیل لغزندگی زمین از دست دادیم و این مشکل باعث شد نتوانیم گل های بیشتری بزنیم. پس از گل تساوی کار ما سخت شد زیرا جدا از چند بازیکن باتجربه ای که داریم، تیم ما جوان است و با تغییراتی که انجام دادیم توانستیم گل پیروزی را بزنیم. می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. در مجموع این پیروزی را به هواداران و بازیکنان خوبمان تبریک می گویم.

دست نشان با انتقاد از شرایط ورزشگاه محل میزبانی تیمش گفت: از بازی با استقلال ملاثانی تاکنون، یک جلسه هم نتوانستیم در این زمین تمرین کنیم و این اصلا خوب نیست. از مسئولان باشگاه، اداره کل ورزش و جوانان استان، فرمانداری، رئیس هیئت فوتبال و نماینده بابل در مجلس می خواهم فکری به حال ورزشگاه کنند. چمن ورزشگاه با تدبیر و برنامه ریزی باید مرمت شود. من، کادرفنی و بازیکنان برای سربلندی فوتبال بابل تلاش می کنیم و خواهشم این است که هر شخصی که می تواند کمک کند تا کیفیت چمن بهتر شود.

او افزود: ما بازی به بازی جلو می رویم. زمان می برد تا شرایط رایکا بهتر شود زیرا ما بسیاری از بازیکنانمان را از دست دادیم. شش نفر از بازیکنانی که امروز می توانستند در ترکیب اصلی به میدان بروند را در اختیار نداشتیم و این موضوع نشان می دهد که جوانان خوبی داریم و می توانیم آینده خوبی هم داشته باشیم. امیدوارم بازیکنان مصدوم ما زودتر برسند و آمادگی بقیه هم بالاتر رود. از هفته هشتم شرایط ما بهتر خواهد شد، مگر این که زمین مرمت نشود و باز هم بازیکنان ما مصدوم شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2adr6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصاف شکست خورده‌ها در پارس شیراز
قشقایی شیراز-رایکا بابل؛