تاریخ انتشار: 1399/10/03 12:17
کد خبر: 47901

هرمزی: از حالا به دربی فکر می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال قشقایی معتقد است استرس گل نخوردن روی عملکرد بازیکنانش در تساوی بدون گل مقابل خیبر خرم آباد تاثیرگذار بوده است.
هرمزی: از حالا به دربی فکر می‌کنیم

داریوش هرمزی سرمربی تیم فوتبال قشقایی در پایان دیدار برابر خیبر خرمآباد که بدون گل به پایان رسید، در نشست خبری این مسابقه گفت: استرس گل نخوردن روی عملکرد بازیکنان تاثیر گذاشت. پس از 4 شکست متوالی و فشار زیادی که روی تیم و بازیکنان ایجاد شده بود، تمرکز اصلی ما این بود که گل نخوریم.

سرمربی قشقایی با اشاره به موقعیت خوبی که تیمش در دقایق ابتدایی بازی در ورزشگاه پارس شیراز از دست داد، ادعا کرد تیمش می توانست برنده این مسابقه هم باشد: بیشتر زمان بازی در میانه میدان دنبال شد و اگر موقعیت دقیقه 2 ما گل شده بود شاید ما پیروز میدان بودیم.

هفته آینده یکی از دیدارهای مهم لیگ یک در شیراز و میان دو تیم قشقایی و فجرسپاسی برگزار خواهد شد. در حال حاضر قشقایی با 5 امتیاز رتبه پانزدهم جدول رده بندی را در اختیار دارد و فجرسپاسی با 11 امتیاز رتبه ششم را از آن خود کرده است. هرمزی بخش پایانی صحبت هایش را به این بازی اختصاص داد و گفت: از هم اکنون تمرکز ما روی بازی هفته آینده برابر تیم هم شهری فجر شهید سپاسی خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366r6y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چهارمین شکست پیاپی به مقصد قعر جدول!
قشقایی شیراز؛