تاریخ انتشار: 1399/10/03 12:52
کد خبر: 47899

سرمربی استقلال ملاثانی: بازیکنان تیم ما باتجربه‌تر شده‌اند

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: ۲ بازی گذشته را به دلیل کم تجربگی بازیکنانمان واگذار کردیم اما در بازی امروز مقابل گل ریحان بسیار باتجربه بودیم و پیروز میدان شدیم.
سرمربی استقلال ملاثانی: بازیکنان تیم ما باتجربه‌تر شده‌اند

ابراهیم اشکش شامگاه سه‌شنبه پس از پیروزی تیمش در مقابل گل ریحان در جمع خبرنگاران بیان کرد:در ۲ بازی گذشته قدری سختی کشیدیم و در حالی که بازی خوبی ارایه کردیم بازنده میدان شدیم به همین دلیل هواداران و خانواده‌های اعضای تیم آزرده خاطر شده بودند لذا این برد را به آنها تقدیم می‌کنم.

وی با بیان اینکه استقلال ملاثانی تیم دلهاست گفت: ما این تیم را پله به پله بالا آوردیم و در این مسیر سختی زیادی کشیدیم. بازیکنان استقلال ملاثانی امروز با تمام وجودشان بازی کردند و توانستیم دومین برد خود را در لیگ کسب کرده و شرایط خود را در جدول بهبود دهیم.

سرمربی تیم استقلال ملاثانی افزود: امیدوارم با توجه به برنامه‌هایی که داریم ادامه مسیر را به بهترین شکل طی کرده و بتوانیم به اهدافمان برسیم. امروز شاهد بازی خوبی از سوی هر ۲ تیم بودیم و سعی ما بر این بود که در هر شرایطی سه امتیاز بازی را به دست آوریم که این امر محقق شد.

وی ادامه داد: دستور کادر فنی و تاکتیک‌هایی را که در تمرینات انجام می‌دهیم به خوبی در بازی امروز پیاده کرده و توانستیم پیروز میدان شویم. ما سعی کردیم تیم پارسال خود را حفظ کنیم و نقاط ضعفمان را با استفاده از بازیکنان بومی استان برطرف کنیم.

اشکش با اشاره به اینکه تیم ما کاملاً بومی و نماینده تمام مردم خوزستان است گفت: تنها خوشحالی مردم ملاثانی همین تیم است لذا تلاش می‌کنیم با ارایه بازی‌های تماشاگرپسند دل آنها را همواره شاد کنیم. قرار است در هفته آینده بخشی از مشکلات تیم توسط آقای حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برطرف شود که جا دارد از این اقدام تشکر کنیم همچنین نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی پیگیر وضعیت ورزشگاه ملاثانی بوده و امیدوارم این مشکل هرچه سریعتر حل شود تا بتوانیم بازی هایمان را در این منطقه برگزار کنیم.

وی افزود: در خوزستان استعدادهای فراوانی وجود دارد لذا حیف است که دست به جاهای دیگری دراز کنیم و بازیکنان بومی را کنار بگذاریم . تمام ترکیب تیم ما متشکل از بازیکنان خوزستانی است و امیدوارم این موضوع درسی برای سایر تیم های دیگر استان باشد.

میثم منیعی سرمربی تیم گل ریحان البرز پس از پایان بازی حاضر به انجام مصاحبه نشد.

دیدار تیم های استقلال ملاثانی و گل ریحان البرز در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ دسته فوتبال با برتری یک بر صفر به سود استقلال ملاثانی در اهواز به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48lmlk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دربی خوزستان با تفکرات مربیان بومی جوان
استقلال ملاثانی-استقلال خوزستان؛