تاریخ انتشار: 1399/10/03 21:43
کد خبر: 47867

شفیعی: مقامات را مسئول مصدومیت خود در زمین ساوه می دانم

محمود شفیعی بازیکن تیم فوتبال مس کرمان که برروی زمین چمن عجیب و فاجعه شهر ساوه در بازی مس و خوشه طلایی دچار مصدومیت شدید شد، مقامات تائید کننده این زمین برای مسابقه را مسئول مصدومیت خود می داند.
شفیعی: مقامات را مسئول مصدومیت خود در زمین ساوه می دانم

 محمود شفیعی در رابطه با صحنه مصدومیت خود گفت: اگر فیلم صحنه مصدومیت را نگاه کنید متوجه می شوید که اگر بازی برروی چمنی استاندارد برگزار می شد، نه پای من در آن صحنه به این نحو روی زمین می آمد که قوزک آن دچار پیچ خوردگی شود و نه بازیکن حریف به آن شکل به من برخورد می کرد تا نازک نی من دچار شکستگی شود.

شفیعی با بیان اینکه مقامات تائید کننده این زمین مسئول مستقیم مصدومیت او هستند گفت: به نظرم کار درست این بود که دو تیم با دیدن وضعیت این زمین همان قبل از مسابقه به نتیجه مساوی در خارج از زمین رضایت می دادند و به زمین مسابقه پا نمی گذاشتند تا هر دو تیم بازیکنان خود را این چنین از دست بدهد!!

وی افزود: واقعا برای فوتبال ایران آن هم در سطح لیگ یک زشت و زننده است که بازی رسمی خود را روی این چمن برگزار کند تا با سلامت بازیکنان بازی شود... مقاماتی که این چمن را تائید کردند باید به این سوال پاسخ دهند بر چه معیاری آن را مناسب بازی فوتبال تشخیص دادند؟! خیلی کار ساده ای بود زمانی که شهر ساوه زمین مناسب برای برگزاری بازی نداشت همانند بازی های قبلی این تیم، بازی را در شهر اراک یا شهری دیگر برگزار می کردند که این بلا بر سر من وارد نشود.

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان در رابطه با آخرین وضعیت مصدومیت خود می گوید: بعد از مسابقه از شدت درد حتی یک دقیقه هم نتوانستم بخوابم و عصر روز چهارشنبه پای خودم را به تیغ جراحان می سپارم.

شفیعی در رابطه با میزان دوری خود از مسابقات نیز گفت: باید پس از عمل جراحی و میزان موفقیت آن پزشکان در رابطه با بازگشت من نظر بدهند اما امیدوارم با کارهای توانبخشی و طی کردن دوران نقاهت هرچه سریعتر به شرایط مسابقات برگردم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vznqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدالی برای بازگشت به جمع مدعیان/نود در اندیشه فرار از بحران
مس کرمان-نود ارومیه؛