تاریخ انتشار: 1399/10/09 00:44
کد خبر: 47475

سرمربی تیم قشقایی شیراز: نیمه دوم برابر فجر خیلی خوب کار کردیم

سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز گفت: نیمه دوم مقابل تیم فجر شهید سپاسی خوب بازی کردیم و بازیکنانم اگر دقت می‌کردند، می‌توانستند حتی برنده بازی هم باشند.
سرمربی تیم قشقایی شیراز: نیمه دوم برابر فجر خیلی خوب کار کردیم

داریوش هرمزی، عصر دوشنبه پس از تساوی تیمش مقابل فجر شهید سپاسی شیراز در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: پس از اینکه ۲ بر صفر عقب افتادیم، سه تعویض همزمان انجام دادیم که کارساز شد و توانستیم هر ۲ گل خورده را جبران کنیم.

وی اضافه کرد: در این دیدار، بهترین مهاجم خود رضا پور مهدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم با این حال بازیکنان ما در نمیه دوم یک سر و گردن از حریف بالاتر بودند و از تلاشی که کردند سپاسگزارم.

هرمزی بیان داشت: همچنین تغییر تاکتیکی ما در نیمه دوم جواب داد و مدافع ما توانست گلزنی کند.

سرمربی تیم شهدای قشقایی شیراز در مورد داور بازی هم گفت: فکر کنم در دقیقه ۱۲ بازی روی مهاجم خطای پنالتی شد که نگرفت، تنها صحنه مشکوک بازی همین بود و به نظر می‌رسید داور تحت تاثیر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: گل دوم تیم فجر که به زیبایی به ثمر رسید، شاید هر ۱۰ سال یک بار اتفاق بیفتد که آن هم بر روی خلاقیت فردی زده شد.

دیدار تیم‌های فجرشهید سپاسی و قشقایی شیراز در هفته هفتم رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور، عصر دوشنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی تمام شد

با پایان یافتن هفته هفتم، تیم پارس جم جنوبی بوشهر با ۱۴ امتیاز در صدر جدول ایستاد، تیم هوادار تهران و مس کرمان هم با همین تعداد امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۱۲ امتیاز در جای هفتم قرار گرفت و تیم شهدای قشقایی شیراز هم با پنج امتیاز در همان رده پانزدهم باقی ماند.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند.

تیم‌های خوشه طلایی ساوه و نود ارومیه هم به ترتیب با سه و یک امتیاز در قعر جدول هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48l77l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود
عبدالله ویسی:

حواشی عجیب گل ریحان
پس از برد برابر بادران؛