تاریخ انتشار: 1399/10/09 00:47
کد خبر: 47474

سرمربی تیم فجرسپاسی: عقب‌نشینی بازیکنان ما کار دستشان داد

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: بازیکنان ما پس از اینکه ۲ گل به حریف زدند، گمان کردند بازی تمام است و عقب نشستند و همین امر کار دستشان داد.
سرمربی تیم فجرسپاسی: عقب‌نشینی بازیکنان ما کار دستشان داد

علی اصغر کلانتری، عصر دوشنبه پس از تساوی تیمش مقابل شهدای قشقایی شیراز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همین که تماشاگران نشسته در خانه از یک بازی پُر گل لذت بردند برای ما مهم است زیرا رد و بدل شدن چهار گل یعنی اینکه بازی زیبایی بوده است.

وی اضافه کرد: عقب نشستن بازیکنان ما موجب شد بازیکنان تیم قشقایی انگیزه لازم را برای جبران ۲ گل به دست آوردندو بی‌محابا حمله کردند زیرا آنها چیزی برای از دست دادن نداشتند.

کلانتری ادامه داد: زمانی که بازی در دست تیم حریف بود، سه تعویض انجام دادیم تا بازی به تعادل کشیده شود و بتوانیم آن را کنترل کنیم که این امر میسر نشد.

این پیشکسوت فوتبال فارس با بیان اینکه پیش از بازی به بازیکنانم گفته بودم حریف را دست کم نگیرند، اظهار داشت: بارها به بازیکنانم گوشزد کردم که نباید به جایگاه حریف در جدول نگاه کرد زیرا بازی‌های شهرآورد همیشه خاص است و امکان دارد نتیجه‌ای غیراز آنچه پیش‌بینی می‌شود، به دست بیاید.

وی افزود: قبل از بازی به ما اعلام کردند که محمد کاظمی که در ترکیب تیم قرار داشت و هفته گذشته گل زده بود به همراه شاهین سپهر به دلیل مشکل سربازی نمی‌تواند بازی کند و این امر در حالی رخ داد که آنها برای تیم در بازی‌های گذشته بازی کرده بودند.

کلانتری در مورد داور بازی هم گفت: پس از اینکه ما ۲ بر صفر پیش افتادیم ، داور بازی در برخی از صحنه‌ها که پنجاه پنجاه بود با تیم قشقایی مهربان‌تر بود.

دیدار تیم‌های فجرشهید سپاسی و شهدای قشقایی شیراز در هفته هفتم رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور، عصر دوشنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی تمام شد.

با پایان یافتن هفته هفتم، تیم پارس جم جنوبی بوشهر با ۱۴ امتیاز در صدر جدول ایستاد، تیم هوادار تهران و مس کرمان هم با همین تعداد امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۱۲ امتیاز در جای هفتم قرار گرفت و تیم شهدای قشقایی شیراز هم با پنج امتیاز در همان رده پانزدهم باقی ماند.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند.

تیم‌های خوشه طلایی ساوه و نود ارومیه هم به ترتیب با سه و یک امتیاز در قعر جدول هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27766d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال مرگ و زندگی برای هرمزی/ ویسی در اندیشه نخستین پیروزی
قشقایی شیراز-خیبر خرم آباد؛

حواشی عجیب گل ریحان
پس از برد برابر بادران؛