تاریخ انتشار: 1399/10/10 14:50
آرمان گهر سیرجان؛
کد خبر: 47393

مسیر صعود دور از دسترس/ ناکامی‌های ادامه دار قاسم شهبا

تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان برای پنجمین هفته متوالی طعم پیروزی را نچشید.
مسیر صعود دور از دسترس/ ناکامی‌های ادامه دار قاسم شهبا

تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان که دومین فصل حضور خود را در لیگ دسته یک تجربه می‌کند پس از نخسیت حضور در فصل گذشته که با بقا به اتمام رسید،هدف گذاری خود را در این فصل برای حضور در جمع مدعیان گذاشت تا این باشگاه  خود را برای یک چالش جدید آماده کند.

آرمان گهر سیرجان که از تیم های خوش حساب و پولدار رقابت های لیگ دسته یک محسوب می‌شود در این فصل عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشت و مدیر عامل تیم موفق شد تمامی بازیکنان مدنظر سرمربی تیم را جذب کند تا بسیاری پیش از فصل روی کاغذ آرمان گهر را جز مدعیان اصلی صعود بدانند،اما پس از آغاز فصل نتایج سینوسی و ضعیف قاسم شهبا همچون فصل گذشته ادامه داشت و هیچ تغییری در نتیجه گیری این تیم نسبتا به فصل کذشته رخ نداد تا این تیم بازهم نشانی از یک مدعی نداشته باشد.

photo_2020-12-28_15-50-24

آرمان گهر سیرجان در هفت هفته گذشته تنها ۱ پیروزی مقابل قشقایی شیراز کسب کرده است و ۳ تساوی مقابل بادران،ملوان و رایکا که دو دیدار آن هم خانگی بود کسب کرده است و در نهایت ۳ شکست هم در کارنامه خود ثبت کرده است تا وضعیت برای شاکردان شهبا خیلی هم باب میل نباشد.

آرمان گهر سیرجان برای پایان دادن به عملکرد بسیار ضعیف خود در  هفته هشتم یک مصاف سخت خانگی با تیم مدعی هوادار دارد که اکر در این دیدار هم موفق به پیروزی نشود شاید این تیم تنها در این فصل هم باید به فکر بقا باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xem9w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای پیروزی به اهواز می‌رویم/استقلال خوزستان تیمی قابل احترام است.
قاسم شهبا: