تاریخ انتشار: 1399/10/22 23:20
کد خبر: 46484

چوکا تالش در دیدار با شاهین بوشهر هیچ موقعیتی به حریف نداد

سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش گفت: این تیم در دیدار با شاهین بوشهر هیچ موقعیتی برای گلزنی نداد و حتی چند موقعیت خوب نیز روی دروازه حریف ایجاد کرد.
چوکا تالش در دیدار با شاهین بوشهر هیچ موقعیتی به حریف نداد

علی لطیفی روز دوشنبه پس از تساوی بدون گل تیمش برابر شاهین بوشهر به رسانه‌ها  اعلام کرد: تیم چوکا در مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهری تاکتیکی ترین بازی خود در این فصل را به نمایش گذاشت.

وی بیان کرد: ما می‎دانستیم در ۱۰ دقیقه پایانی حریف رو به حمله می‌آورد و باید از حمله آنها برای ضد حمله‎ها استفاده کرد که با وجود ایجاد چند موقعیت خوب موفق به گلزنی نشدیم.

لطیفی ادامه داد: بازیکنان چوکا تالش با وجود مصدومیت فراوان اما عملکرد خوبی در مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر داشت و در کل از عملکرد آنها رضایت دارم.

وی گفت: از روز ورودم به چوکا به دلیل مصدومیت بازیکنان تاکنون در هیچ یک از بازی‌ها ترکیب اصلی تیم را در اختیار نداشتم.

لطیفی ادامه داد: تیمی که تحویل گرفتم تیمی بی روحیه و بی انگیزه بود که به تدریج با کار روی بازیکنان اقدام به ترمیم آنها کردم که نتیجه آن برد هفته گذشته برابر گل ریحان و مساوی امروز برابر شاهین بوشهر بود.

وی افزود: چوکا در برابر گل ریحان و رایکا نیز مستحق برد بود.

لطیفی اظهار کرد: با مالکیت جدید تیم به هواداران تیم خود قول می‌دهم با یک برنامه سه ساله تیم را به لیگ برتر برسانیم چون  گیلان همانند بوشهر، خوزستان و آذربایجان مرکز استعدادهای فوتبالی است.

وی ادامه داد: اکنون یقیق دارم که لقب قلعه عقاب‎ها را دوباره برای تیم چوکا بازیابی می‎کنیم چون مدیریت، با برنامه مدونی وارد گود شده و برنامه‌های زیادی برای موفقیت تیم دارد.

لطیفی در ارتباط با شرط بندی در فوتبال ایران اظهار کرد: در قشرهای داوری، بازیکنان و مربیان با وجود پاکی عمده آنها، پنج درصد فاسد نیز وجود دارد که باید به کمک خود این مجموعه‌ها و نیروهای امنیتی مورد شناسایی قرار گیرند تا فوتبال به طور کامل از وجود افراد فاسد پاک‌سازی شود.

لطیفی افزود: هواداران تیم نیز باید صبور باشند تا با رسیدن بازیکنان مصدوم و همچنین تقویت تیم با جذب بازیکنان جدید زمینه بهبود روند نتیجه‌گیری فراهم شود.

تیم شاهین بوشهر با این تساوی ۱۳ امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت و تیم چوکا تالش نیز با ۶ امتیاز در رده هفدهم جدول باقی ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ly8ke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار خیبر خرم آباد و چوکا تالش پخش زنده خواهد شد


خیری: بازی کردن در این زمین واقعا خجالت آور است
آقای مسئول این زمین باتلاقی برازنده فوتبال مازندران نیست!