تاریخ انتشار: 1399/10/23 00:35
بازیکنانم بازی با کیفیتی را انجام دادند
کد خبر: 46479

دست نشان: چوب جوانی خود را خوردیم

سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل گفت: هر کسی به صرف اینکه مربی است حق ندارد هر توهینی به نیمکت و مربی روبرو بکند و این حرکات اصلا زیبنده نیست.
دست نشان: چوب جوانی خود را خوردیم

نادر دست نشان سرمربی رایکا پس از شکست تیمش در مقابل تیم هوادار تهران در خصوص بازی اظهار داشت: جا دارد به تمام بازیکنان خسته نباشید بگویم که علی رغم مشکلات و مسائل اعم از غیبت چند بازیکن‌ تاثیر گذارمان در خط تهاجمی خیلی خوب بازی کردیم و در نیمه نخست بازی را کنترل کردیم و موقعیتی به تیم حریف در این نیمه ندادیم.

وی در ادامه افزود: در دقایق پایانی دو نیمه روی ارسال و اشتباه بازیکن‌مان گل را دریافت کردیم. به نظر می رسد گل اول هوادار با دست زده شده است البته امیدوارم این‌گونه نباشد ولی در مجموع چوب جوانی مان را خوردیم چرا که بازیکنان جوانی داریم که تجربه لازم را ندارند.

سرمربی رایکا در خصوص اتفاقات و حواشی اواخر نیمه نخست و تنش و درگیری نیمکت تیم‌ها و صحبت‌ها و توهین‌های رد و بدل شده بین بعضی از عوامل تیم ها گفت: در رابطه حواشی پیش آمده کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و کسانی که به عنوان ناظر بازی هستند باید برخورد کنند. هر کس به صرف اینکه مربی است حق ندارد هر توهینی به نیمکت و مربی روبرو بکند و اصلا این حرکات زیبنده نیست. فضا طوری شده بود که داور که شرایط را دیده و شنیده بود و اخطار داد، پیش از شروع نیمه دوم از من و سرمربی هوادار خواست که نیمکت ها را کنترل کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کنترل کردن نیمکت ها با داور چهارم و ناظر بازی باید شکل بگیرد، متاسفانه اصلا اصول اخلاق رعایت نمی شود. دیدید که، داور چقدر می تواند علاوه بر کنترل درون زمین، به مدیریت بیرون زمین هم بپردازد. او داور خیلی خوبی بود و می خواست قضاوت خوبی را داشته باشد اما این حواشی بیرون زمین و اعتراضات خیلی زیاد اجازه چنین کاری را نمی داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djz8m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین مربی هفته هفتم لیگ دسته یک مشخص شد+پوستر
با نظر کارشناسان فرتاک ورزشی؛