تاریخ انتشار: 1399/10/24 14:30
هوادار؛
کد خبر: 46392

ستاره‌ها همچنان مدعی صعود

تیم فوتبال هوادار با پیروزی برابر رایکا بابل موفق شد در یک قدمی صدر جدول قرار بگیرد.
ستاره‌ها همچنان مدعی صعود

تیم فوتبال هوادار تهران که در این فصل از تیم های پرمهره و خوب رقابت های لیگ دسته یک محسوب می‌شود پس از شکست بد موقع و غیر منتظره مقابل آرمان گهر سیرجان این هفته باید به مصاف تیم رایکا بابل می‌رفت که این هفته ها در امر گلزنی و کسب امتیاز موفق بود.

شاگردان عنایتی در ابتدای این دیدار سعی کردند نبض بازی را با توجه به خط هافبک خوب خود در اختیار بگیرند که در این امر هم تا حدودی موفق بودند تا اینکه در لحظات پایانی نیمه نخست روی  ارسال از روی ضربه کرنر مهدی عبدی موفق شد گل نخست این دیدار را به ثمر برساند تا بنفش پوشان با پیروزی به رختکن بروند.

در نیمه دوم اما هوادار وسط زمین را به رایکا داد تا کمی این تیم تحت فشار قرار بگیرد تا اینکه در دقیقه ۷۰ امیرحسین نادم با ضربه سر این دیدار را به تساوی بکشاند،هوادار پس از دریافت این گل که جایگاه خود را هم در جدول متزلزل می‌دید تلاش بسیاری برای گلزنی کرد تا بالاخره در دقایق پایانی صادق رضانیا شادی را به نیمکت هوادار هدیه داد.

هوادار با این پیروزی ۱۷ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل کمتر در رتبه‌ی سوم جدول قرار گرفت تا همچنان در صف مدعیان صعود به لیگ برتر باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkxa6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عناینی: امیدوارم به آنچه لیاقتش را داریم برسیم