تاریخ انتشار: 1399/11/10 17:01
هشدار جدی رئیس کانون هواداران نفت و گاز گچساران‌؛
کد خبر: 45423

فاجعه اخلاقی در کنار افتضاح فنی؟ / مدیران شرکت نفت مواظب شرطبندی باشند!

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران هم اکنون در قعر جدول لیگ دسته دوم جای گرفته است.
فاجعه اخلاقی در کنار افتضاح فنی؟ / مدیران شرکت نفت مواظب شرطبندی باشند!

 باشگاه نفت و گاز که با صرف هزینه های فراوان طی سال های گذشته به دنبال صعود به لیگ دسته اول بوده، این فصل با عملکرد بسیار ضعیف هم‌اکنون مدعی اصلی سقوط به لیگ دسته سوم محسوب می‌شود.

گچسارانی ها در پنج دیدار گذشته خود تن به شکست دادند و اوضاع بسیار بدی در خط دفاعی و خط هجومی دارند، آن‌ها ضعیف ترین خط هجومی و دفاعی لیگ دسته دوم را در اختیار دارند که نشان از ضعف فنی بسیار زیاد این تیم است.

تیم فوتبال نفت و گاز ابتدا با بهمن فرازمند فعالیت خود را آغاز کرد اما پس از گذشت مدتی فرازمند به دلایل نامعلومی از سمت خود استعفا داد تا جهانبخش جعفری به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شود.

جعفری در مدت زمان باقیمانده بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرد تا شاکله اصلی نفت و گاز با نظر جهانبخش جعفری بسته شود.

حال پس از گذشت ۶ هفته آن‌ها ۵ باخت پیاپی را تجربه کردند و در قعر جدول لیگ دسته دوم جای گرفته اند.

در گچساران انتقادهای فراوانی به عملکرد فنی این تیم وارد شده و هواداران گچسارانی از کسب نتایج بسیار ضعیف ناراحت هستند و خواستار تصمیمات جدی برای خروج از بحران فنی هستند.

اما نکته قابل تعمق و بسیار نگران کننده واکنش رئیس کانون هواداران این باشگاه به نتایج این تیم است وی در بیانیه اینستاگرامی از مدیران باشگاه خواست تا بر روی موضوع شرط‌بندی توجه کنند، موضوعی که اگر صحت داشته باشد ضعف اخلاقی نیز به این مجموعه اضافه می‌شود.

حال باید دید سکوت مدیران باشگاه تا چه زمانی ادامه خواهد داشت آیا آن‌ها از خواب زمستانی بیدار می شوند یا نفت و گاز برای همیشه به آتش کشیده خواهد شد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbp7a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فاجعه فنی در گچساران / سکوت تلخ مدیران نفت و گاز