تاریخ انتشار: 1399/11/25 19:09
کد خبر: 44697

کلانتری:با تلاش مضاعف شاگردانم به سه امتیاز سخت دست یافتیم

کلانتری:با تلاش مضاعف شاگردانم به سه امتیاز سخت دست یافتیم

علی اصغر کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز در کنفرانس خبری بعد از پیروزی مقابل آرمان گهر در شهر سیرجان در جمع خبرنگاران گفت:ابتدا تشکر و قدردانی میکنم از مجموعه  گل و گهر سیرجان و مردم خوب این شهر که از وقتی تیم ما وارد این شهر شدند نهایت لطف را نسبت به ما داشتند و امیدوارم در شیراز محبت آنهارا جبران نماییم.

وی گفت:خداروشکر که توانستیم با تلاش تمامی مجموعه به یک پیروزی سخت دست یابیم .در مکتب شهید حاج مجید سپاسی با یک مجموعه پاک فعالیت داریم و تمام تلاشمان را در راستای موفقیت تیم بکارمیگیریم و نتیجه هر چه باشد دست خداست.

 از قبل می دانستیم تیم آرمان گهر با سرمربی خوب و با دانشی که دارد قطعا رقیب سرسختی برای ما خواهد بود ولی با تلاشی که کرده بودیم و ایمانی که بازیکنانمان داشتند توانستیم از این بازی سخت سرافراز بیرون بیاییم.

کلانتری ادامه داد:از همان نقاطی که کار کرده بودیم توانستیم به گل دست یابیم و من این پیروزی حساس را به روح شهید حاج مجید سپاسی و تمامی طرفداران خونگرم فجر شهید سپاسی تقدیم میکنم و امیدوارم بتوانیم با تلاش بیشتر روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

کلانتری در خصوص تعویض های بازی امروز گفت:بعد از چند هفته ،  در بازی امروز تقریبا بازیکنان مصدومم را در اختیار داشتم و توانستیم هر ٥ تعویض ممکن را انجام دهیم که انصافا همگی انها هم مفید واقع شدند و هم بازیکنان فیکس و هم تعویضی توانستند تدابیر تاکتیکی کادر فنی را به نحو احسن انجام دادند.

کلانتری در خصوص جایگاه و صعود تیمش به رده دوم جدول رده بندی بیان داشت:ما بازی به بازی جلو می رویم و در هر بازی تیم را با انگیزه بردن و کسب پیروزی مهیای ورود به زمین می نماییم .جایگاه کنونی برای ما در حال حاضر تنها از لحاظ روحی باعث انگیزه میشود و انچه مهم می باشد جدول پایانی مسابقات می باشد.همیشه نه در برد زیادی خوشحال شده ام و نه در باختن سرافکنده ، پس باید به تلاشمان تا روز اخر ادامه دهیم و امیدواریم نتیجه نهایی باعث خوشحالی مردم خونگرم استان فارس شود.

کلانتری در خصوص داوری گفت:تیم داوری خوب بود و من از آنها تشکر میکنم.تنها در دقیقه ٩٣ به داوری اعتراض کردم که آن هم بنظرم به دلیل خطایی بود که از نظر بنده داور می توانست آن را نگیرد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366jv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی رحمتی: نگران جدایی بازیکنان هستم/استاندار خراسان رضوی به فکر تیم ما باشد

جنگ مدعیان برای رسیدن به صدر جدول
هوادار تهران-استقلال خوزستان؛

جدال کلانتری و ویسی برای جبران
فجر سپاسی شیراز- خیبر خرم آباد؛