تاریخ انتشار: 1399/11/28 13:17
کد خبر: 44524

پژمان نوری: مازیار زارع مناسب ترین فرد برای هدایت ملوان است

مدیرعامل و سخنگوی هیات مدیره باشگاه ملوان درخصوص اتفاقات چند روز اخیر تیم بزرگسالان این باشگاه توضیحاتی بیان کرد .
پژمان نوری: مازیار زارع مناسب ترین فرد برای هدایت ملوان است

نوری با تاکید بر اینکه تلاش همه نفرات باشگاه، در جهت رسیدن ملوان به جایگاهی در خور شأن خود و جلب رضایت هواداران پر شور آن است گفت:  شرایط باشگاه ملوان در سالهای گذشته بر کسی پوشیده نیست اما خوشبختانه با زحمات بی چشمداشت عده ای از عاشقان ملوان و حمایت های اعضای مجمع و هیأت مدیره محترم، بالاخص جناب آقای مهندس پوررشید -که جا دارد از طرف همه هواداران ملوان از ایشان صمیمانه تشکر کنم - این فصل را در شرایط مناسبی آغاز کردیم و خوشبختانه در ابتدا نیز نتایج خوبی کسب کردیم. شاید به همین دلیل بود که انتظارات از تیم ما بالا رفت. البته من به همه هواداران ملوان حق می دهم که از ما انتظاری در حد نام بزرگ و سابقه پر افتخار ملوان داشته باشند؛ اما در فوتبال فراز و فرود امری طبیعی است و گاهی به علل مختلف نتیجه گیری مطلوب حاصل نمی شود. به همین دلیل بعد از مسابقه با نود ارومیه آقای زارع تصمیم گرفتند در جهت منافع ملوان، دست مدیریت باشگاه را برای تصمیم گیری باز بگذارند.

خوشبختانه ما در هیات مدیره ملوان بر سر این موضوع که یکی از فاکتورهای موفقیت – بویژه در فوتبال – ثبات می باشد اتفاق نظر داریم. ما در نشست خبری پیش فصل نیز خدمت هوادارانمان گفتیم که هدف گذاری ما در این فصل ارتقای سطح کیفی و فنی تیم می باشد و تمام تلاش مجموعه ی باشگاه و کادرفنی در همین راستا بوده و از هیچ تلاشی برای ارائه ی بهترین عملکردمان کوتاهی نخواهیم کرد .

ضمن اینکه معتقد هستیم هیچ فرد دیگری به اندازه ایشان از بازیکنان تیم شناخت ندارد و لذا مناسب ترین شخص برای هدایت تیم بزرگسالان ملوان خود ایشان هستند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم ضمن حمایت از ادامه فعالیت ایشان به عنوان سرمربی، طی روزهای آینده جلساتی را با حضور ایشان برای شناسایی نقاط ضعف تیم برگزار کرده و در فرصت پیش روی نیم فصل، برای رفع این ضعف ها اقدام نماییم تا ان شاا... در ادامه لیگ بتوانیم دل هواداران مان را شاد کنیم.

خواهشی که از همه هواداران و دوستداران ملوان دارم این است که با درس گرفتن از تجربیات سالهای گذشته، به مربیان مان فرصت کافی جهت پیاده کردن افکار تاکتیکی شان را بدهیم. همه ما به یاد داریم که ملوان در دوران اوج و پر افتخار گذشته زبانزد ثبات نیمکت در میان تیمهای کشورمان بوده و در چهار دهه اول عمر خود تنها چهار مربی را بر روی نیمکت خود دیده بود.

ما در کنار هم و با حمایت از نام بزرگ ملوان می توانیم دوباره به روزهای خوش گذشته برگردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455z7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محل برگزاری مسابقه شهرداری آستارا و ملوان اعلام شد