تاریخ انتشار: 1399/11/28 13:45
کد خبر: 44523

2تفاوت ویژه فجرسپاسی نسبت به سایر تیم‌ها تا پایان هفته چهاردهم

فجرسپاسی در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول یکی از مدعیان جدی صعود است.
 2تفاوت ویژه فجرسپاسی نسبت به سایر تیم‌ها تا پایان هفته چهاردهم

فجر سپاسی شیراز با هدایت علی‌کلانتری در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور توانسته است تا پایان هفته چهاردهم با کسب 24 امتیاز در رده سوم جدول قرار داشته باشد و برای رسیدن به صدر جدول تنها یک امتیاز از تیم‌های بادران تهران و مس کرمان کم‌تر دارد.

فجری‌ها از چهارده بازی گذشته خود دارای 6پیروزی، 6تساوی و 2 شکست می‌باشند و در 3 دیدار باقی مانده بایستی به مصاف تیم‌های هوادار تهران، گل ریحان البرز و شاهین شهرداری بوشهر بروند و این فرصت را دارند حتی با کسب نتایج مناسب به قهرمانی در نیم فصل دست یابند و گامی دیگر در جهت نزدیک‌تر شدن به صعود بردارند.

اما نکته قابل توجه در چهارده بازی گذشته این تیم، 2 فاکتور مثبت نسبت به دیگر تیم‌ها دیده می‌شود که آنها را تا این لحظه متفاوت نشان داده است. فجری‌ها در دو آیتم برتر از تمامی تیم‌ها می‌باشند، اول این که تنها دو شکست برابر تیم‌های (شهرداری آستارا و چوکا تالش) کسب کرده‌اند که از این نظر بهترین آمار را در بین تیم‌های لیگ دسته اول دارند و دومین فاکتور مثبت آنها تفاضل گل مثبت آنها است که با 7 گل بهترین آمار را در بین تیم‌ها دارند.
آنها با 17 گل زده بعد از هوادار تهران بهترین خط حمله لیگ را تا پایان هفته چهاردهم دارند و با 10 گل خورده نیز در بین تیم‌ها در جایگاه چهارم قراردارند که این آمارها نشان می دهد که این تیم در رقابت های این فصل از تناسب بسیار مناسبی در جمیع جهات برخوردار است و یکی از تیم های مدعی خود را نشان داده است و در ادامه راه و در صورت تداوم این روند، می‌تواند یکی از مهم‌ترین تیم های صعود به لیگ برتر باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbxjb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام لیست 20 نفره فجرسپاسی مقابل خونه به خونه
فجر با 6 غائب به مصاف خونه به خونه می‌رود؛

دستیاران علی کلانتری در فجرسپاسی مشخص شدند
احتمال ورود یک مربی دیگر وجود دارد؛