تاریخ انتشار: 1399/12/03 09:57
کد خبر: 44268

کمالوند: چند روز دیگر از شاهین بوشهر جدا می‌شوم

سرمربی تیم شاهین بوشهر می گوید عزمی برای تقویت این تیم در نیم فصل وجود ندارد.
 کمالوند: چند روز دیگر از شاهین بوشهر جدا می‌شوم

فراز کمالوند در گفت وگو با خبرنگار درباره شرایط شاهین بوشهر عنوان کرد: خداراشکر می کنم که امروز یک برد خوب به دست آوردیم، اما شرایط مان چندان خوب نیست. حتما می دانید که شاهین بوشهر آخرین تیمی بود که امسال جمع شد و با شرایطی که اول فصل داشتیم کاری انجام دادیم که در طول 25 سال مربیگری ام بی سابقه بوده است.

من تیمی را گرفتم که نه بازیکن داشت و نه وقت کافی برای تمرین. هیچ بازی تدارکاتی ای انجام نشده بود ، با این حال اکنون در کورس بالای جدول قرار داریم و این در حالی است که مدیران باشگاه از من خواسته بودند که تیم فقط در لیگ یک حفظ شود اما لطف خدا شامل حالمان شده و رتبه خوبی در جدول داریم.

وی ادامه داد: واقعیت این است که از شرایط کنونی خسته شده ام. تیم ما از نظر بازیکن در شرایط خوبی قرار ندارد و با شرایطی که می بینم در نیم فصل هم نمی توانیم آنطور که باید تیم را تقویت کنیم. همانطور که گفتم مدیران باشگاه از من خواسته بودند تیم در لیگ یک حفظ شود و به نظر من همین الان هم شرایط طوری است که بقای شاهین در لیگ یک قطعی است.

سرمربی باتجربه شاهین بوشهر همچنین گفت: وظیفه ای که تا الان برعهده من بوده با لطف خدا به نحو احسن انجام شده است. مساله مهم این است که بقای تیم در لیگ یک با روحیات من سازگار نیست. وقتی نام من بالای سر یک تیم است، مردم و فوتبالی‌ها انتظار دارند آن تیم در کورس صعود به لیگ برتر باشد و این مساله هم نیاز مند جذب بازیکن و تقویت تیم در نیم فصل است. در شرایط کنونی نیز عزمی برای تقویت تیم نمی بینم.

کمالوند در بخش دیگری از حرف هایش خاطرنشان کرد: من واقعا بیشتر از این کشش ندارم. قرار ما این بود که با شرایط بحرانی اول فصل تیم را تا نیم فصل جلو ببریم و نیم فصل اقدام به تقویت تیم کنیم. با دست خالی از اول پیش رفتیم؛ حتما می دانید که اول فصل یکی از بازیکنان فصل گذشته در شاهین باقی نماندند و همه امیدمان به نیم فصل بود.

وی در پاسخ به این پرسش که تصمیمش برای ادامه کارش چیست، گفت: با وضعیت کنونی فکر می کنم طی روزهای اینده از شاهین خداحافظی کنم چون خسته شدم و نمی توانم ادامه بدهم.

کمالوند افزود: برای اینکه تعهدم را به مردم بوشهر نشان بدهم، طی روزهای گذشته به دو تیم لیگ برتر جواب منفی دادم. الان هم دنبال این نیستم که از خودم تعریف کنم اما دوست دارم مردم بوشهر بدانند که اگر تصمیم به جدایی از شاهین گرفته ام، دلیلش پیوستن به تیم دیگری نیست. خودم دیگر با توجه به سابقه ای که دارم کشش ادامه دادن با این شرایط را ندارم. چون واقعا مردم از فراز کمالوند انتظار صعود دارند وبا شرایطی که تیم ما دارد، این موضوع امکان پذیر نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با مدیران باشگاه در این باره صحبتی کرده است، تاکید کرد: ما چندین جلسه با مدیران باشگاه داشتیم اما فکر می کنم عزمی برای تقویت تیم وجود دارد. به همین خاطر من پیشاپیش اعلام می کنم که خسته شدم و نیاز به استراحت دارم . پس اگر چند روز دیگر از شاهین جدا شدم، تعجب نکنید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkdv5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فراز کمالوند از هدایت شاهین بوشهر استعفا داد
اختصاصی؛