تاریخ انتشار: 1399/12/05 12:19
کد خبر: 44148

عارف سعیدیان: با ترکیب اصلی در جام حذفی بازی نمی کنیم

تیم فوتبال مس کرمان در اولین گام از رقابت های جام حذفی این فصل فوتبال کشور روز پنجشنبه در کرمان میزبان تیم چوکا تالش می باشد که عارف سعیدیان سرپرست تیم مس در این باره توضیحاتی ارائه کرد.
عارف سعیدیان: با ترکیب اصلی در جام حذفی بازی نمی کنیم

سعیدیان در این باره گفت: این بازی از ساعت 14 روز هفتم اسفند ماه در ورزشگاه باهنر کرمان و برابر تیم چوکا تالش آغاز خواهد شد.

سرپرست تیم مس در رابطه با حضور بازیکنان تیم مس در این بازی گفت: کادر فنی تیم در نظر دارد که در این مسابقات از بازیکنانی که در جریان مسابقات لیگ یک کمتر به میدان رفته اند بهره ببرد و همچنین جمعی از بازیکنان امید و جوانان ما نیز در این بازی محک خواهند خورد و تیم با ترکیب اصلی خود در رقابت های لیگ یک در این بازی ها به میدان نمی رود.

سعیدیان افزود: بهرشکل طبیعی است که تمرکز تیم ما برروی مسابقات لیگ یک باشد و حضور در جام حذفی را بیشتر در راستای آمادگی بیشتر کلیت تیم و تمامی نفرات نگاه کند.

وی در رابطه با وضعیت مصدومان مس کرمان نیز گفت: اسماعیل بیگی، میری و پورمحمد مصدومیت های جزئی دارند که مشغول مداوای آن ها می باشند و به احتمال بسیار زیاد مشکلی برای بازی بعد برابر هوادار در تهران نخواهند داشت.

گفتنی است تیم فوتبال مس نوین نیز که در مرحله قبل رقابت های جام حذفی مقابل تیم شمس قزوین به پیروزی رسیده بود، در همین روز یعنی پنجشنبه هفتم اسفند در کرج به مصاف تیم گل ریحان البرز خواهد رفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455dkx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس به صدر رسید/مهاجری در تلاش برای قهرمانی نیم فصل
اختصاصی؛

شاگردان مهاجری حریف رایکا نشدند
پنالتی که صدر را از مس گرفت؛