تاریخ انتشار: 1399/12/22 20:35
کد خبر: 43063

گل به‌خودی داور علیه جاه‌طلبی ویستاتوربین

تیم فوتبال ویستاتوربین مقابل مدعی نامدار خود در دیداری نزدیک شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت.
گل به‌خودی داور علیه جاه‌طلبی ویستاتوربین

دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و ویستاتوربین از سری مسابقات جام حذفی فوتبال کشور در نهایت با نتیجه 2بر1 به سود انزلیچی‌ها به پایان رسید تا شاگردان فرشاد پیوس از این رقابت‌ها کنار بروند.

در این بازی و در شرایطی که بارش شدید باران و کیفیت نامطلوب زمین روی عملکرد فنی بازی کاملا تاثیرگذار بود، تصمیمات اشتباه داوری بازی نیز مزید بر علت شد تا ویستاتوربین در یک بازی نزدیک، حذف تلخی را تجربه کند و اولین تجربه ویستاتوربین در جام حذفی با حضور در مرحله یک شانزدهم و حذف مقابل ملوان که یکی از تیم‌های باسابقه و عنوان‌دار در این رقابت‌ها محسوب می‌شود، همراه بود.

شاگردان فرشاد پیوس که با استراحت به چند مهره خود در این بازی حاضر شده بودند، در دقایق ابتدایی بازی پایاپایی را مقابل ملوان به نمایش گذاشتند. در ادامه روی یک غافلگیری که شرایط جوی روی آن کاملا تاثیرگذار بود، گل اول بازی به نام ملوان ثبت شد. این گل در شرایطی به ثمر رسید که تکل مدافع ویستاتوربین روی خط دروازه توپ را برگشت داده بود اما داور اعتقاد داشت که توپ از خط عبور کرده است.

داور بازی در ادامه تصمیمات بحث برانگیز خود با اخراج یکی از اعضای کادرفنی و همچنین اخطار عجیب با ادعای تمارض، شرایط را کاملا علیه ویستاتوربین کرده بود. در شرایطی که یکی از خطاهای محرض روی مهاجم ویستاتوربین با تصمیم مبنی بر ادامه بازی همراه شد که این بازیکن به دلیل شدت جراحت وارده مجبور به خروج از زمین شده بود.

ناظر گیلانی بازی نیز بارها با ادبیات عجیب خود نیمکت ویستاتوربین را تحریک می‌کرد تا جایی که یکی دیگر از اعضای نیمکت این تیم نیز پیش از پایان نیمه اول از زمین اخراج شد.

در نیمه دوم، ویستاتوربین توانست جریان بازی را به سود خود دنبال کند و در چند مرحله در سودای دستیابی به گل تساوی بود که ناآشنایی به شرایط جوی و زمین مانع از این اتفاق شد تا در لحظات پایانی بار دیگر دروازه ویستاتوربین باز شود. شاگردان فرشاد پیوس در ثانیه‌های پایانی موفق شدند توسط حامد اکبری یکی از گل‌ها را جبران کنند. نکته جالب اینکه در این لحظه برخلاف اعتراض تیم ویستاتوربین که با توبیخ و کارت قرمز داور همراه می‌شد، اعتراض مازیار زارع که ۳ دقیقه از زمان تلف شده را نیز هدر داد با بی توجهی داور همراه بود و سرمربی ملوان از گزند اخراج نجار، قاضی این دیدار دور ماند.

ویستاتوربین در چارچوب لیگ دسته دوم، در هفته پایانی این رقابت‌ها هفته آینده به مصاف امید گناوه خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqzpl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کسر امتیاز یا سقوط به لیگ دو برای باشگاه ملوان!
آخرین هشدا فیفا به باشگاه ملوان؛