تاریخ انتشار: 1399/12/25 13:10
کد خبر: 42892

قندی متمول در راه لیگ سه / انتخاب حسن زاده با چه معیاری؟

باشگاه شهید قندی یزد این روزها اوضاع خوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور ندارد.
قندی متمول در راه لیگ سه / انتخاب حسن زاده با چه معیاری؟

شهید قندی یزد به عنوان یکی از تیم‌های با ریشه فوتبال ایران فصل گذشته با خرید سهمیه لیگ دویی بار دیگر به فوتبال کشور بازگشت اما آن‌ها با هدایت وحید مظاهری علاوه بر هزینه های فراوانی که انجام داده بودند نتوانستند در انتهای فصل به لیگ آزادگان صعود کنند.

نحوه جذب بازیکنان شهید قندی در فصل گذشته حواشی بسیار زیادی به همراه داشت تا جایی که یکی از افراد وابسته به کادر فنی این تیم بر روی سکوهای ورزشگاه نصیری یزد توسط هواداران شهید قندی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

مدیران این باشگاه برای حضور در فصل جدید بار دیگر سکان هدایت تیم خود را به وحید مظاهری سپردند، مظاهری در فصل نقل و انتقالات با خرید های پر زرق و برق هواداران این تیم را به صعود امیدوار کرد.

در روزهای بد اقتصادی کشور اکثر تیم‌های لیگ دویی برای تامین هزینه‌های تغذیه و مسافرت‌های خود با مشکلات زیادی مواجه هستند اما باشگاه شهید قندی با هزینه های فراوانی که انجام داد به یکی از پرهزینه ترین باشگاه های لیگ دویی در نقل و انتقالات تبدیل شد.

اما با شروع لیگ دسته دوم وحید مظاهری به همراه شهید قندی نتایج بسیار ضعیفی کسب کرد تا جایی که مدیران این باشگاه تصمیم بر تغییر در کادر فنی گرفتند، این بار مسئولین باشگاه شهید قندی در تصمیمی بسیار عجیب تر از تصمیم های گذشته خود رضا حسن زاده پیشکسوت باشگاه استقلال را به عنوان سرمربی شهید قندی معرفی کردند.

انتخابی که از همان روزهای نخست مورد انتقاد هواداران فوتبال در استان یزد قرار گرفت، تیمی که در نقل و انتقالات یکی از پرهزینه‌ترین تیم‌های لیگ دسته دوم بوده با رضا حسن زاده نیز سرنوشت جالبی ندارد و در چهار دیدار گذشته تنها دو امتیاز کسب کرده است.

قرمز پوشان با هدایت حسن‌زاده در جام حذفی برابر خیبر خرم آباد تن به شکست دادند و پس از آن برابر عقاب بحران زده شکست خورند و در دو دیدار متوالی برابر تیم‌های قعر جدولی شهرداری بم و سردار بوکان به تساوی رضایت دادند، آماری که فاجعه نتیجه‌گیری را در این تیم ثابت می‌کند.

حال با این شرایط باید دید مدیران باشگاه شهید قندی با چه معیاری سکان هدایت تیم خود را به رضا حسن زاده سپردند! تیمی که این روزها حال و روز بسیار بدی دارد و به نظر می رسد اگر شاهد تغییرات فنی در این تیم نباشیم آن‌ها به لیگ دسته سوم سقوط خواهند کرد.

حسن‌زاده در برابر تیم‌های پایین جدولی هنوز بردی کسب نکرده و بعید به نظر می‌رسد که بتواند برابر حریفان قدرتمند لیگ دویی کاری از پیش ببرد.

باید منتظر باشیم و ببینیم آیا مدیران شهیدقندی با یک تصمیم درست تیم خود را نجات می دهند یا شاهد سقوط تلخ برای تیم باریشه شهید قندی خواهیم بود.

نویسنده : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkznd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر / دیدار دو تیم شاهین بندرعامری و شهید قندی یزد به روایت دوربین عماد فقیه نژاد