تاریخ انتشار: 1400/01/19 00:37
کد خبر: 41746

هدیه مهاجم تنومند به علی کریمی (عکس)

تیم فوتبال خیبر خرم آباد در یکی از حساس ترین دیدارهای روز گذشته دسته اول، موفق شد بادران را شکست دهد.
 هدیه مهاجم تنومند به علی کریمی (عکس)

01588560

به گزارش فرتاک ورزشی، خیبر خرم آباد در شرایطی روز چهارشنبه به مصاف بادران تهران رفت که پس از انتصاب علی کریمی به عنوان مشاور عالی مالک باشگاه خیبر خرم آباد، نگاه ها به سمت این تیم آمد بخصوص اینکه آنها مربی باسابقه ای را بر روی نیمکت تیمشان دارند.

عبدالله ویسی که پس از حضور در جمع خیبری ها باعث تحول نتایج این تیم شده بود، در دیدار امروز آرش افشین بازیکن تازه به خدمت گرفته اش را در ترکیب اصلی قرار داد و اتفاقا حضور او روی کسب سه امتیاز این بازی نیز تأثیرگذار بود.

در دقیقه 51 این بازی، حرکت خوب و یک و دو آرش افشین و فرزاد محمدی، باعث شکل گیری موقعیت خوبی شد که پاس تو در و زیبای آرش افشین سبب شد تا فرزاد محمدی با سنگربان بادران تک به تک شده و به ضربه ای دقیق، توپ را به تور دروازه حریف مدعی خود بچسباند.

بادران که امیدوار بود با کسب پیروزی در این بازی به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کند، مقابل شاگردان ویسی مغلوب شد. در روزی که علی کریمی از نزدیک نظاره گر این دیدار بود، خرم آبادی ها با گل فرزاد محمدی به سه امتیاز فوق العاده حساسی دست پیدا کردند تا پاقدم جادوگر برای تیم عبدالله خوش یمن باشد.

خیبر با کسب این پیروزی و با توجه به تساوی آرمان گهر و قشقایی، توانست از فرصت پیش آمده نهایت بهره را ببرد و با کسب 22 امتیاز به رتبه سیزدهم جدول صعود کند. باید دید در ادامه عبدالله ویسی با حضور علی کریمی چه نتایجی برای خیبر کسب می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yoqnm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیرضا مرزبان: تساوی با خیبر عادلانه بود/ با علی کریمی مشکلی ندارم