تاریخ انتشار: 1400/01/31 10:56
امیر خلیفه اصل:
کد خبر: 40994

۱۳ فینال پیش روی خود داریم/مسئولان به فکر ورزشگاه تختی باشند

سرمربی استقلال خوزستان گفت:۱۳ فینال پیش روی داریم و امیدواریم خاطره خوبی رقم بزنیم.
۱۳ فینال پیش روی خود داریم/مسئولان به فکر ورزشگاه تختی باشند

امیر خلیفه‌اصل پس از برد پرگل تیمش در دربی فوتبال خوزستان مقابل استقلال ملاثانی در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت به مناسب درگذشت نادر دست نشان، اظهارکرد: بازی بسیار سنگینی داشتیم. ملاثانی تیم بسیار خوب و فیزیکی بود که خوشبختانه با آنالیز خوبی که از حریف داشتیم، توانسیتم از فرصت ها به خوبی استفاده کنیم. البته این باخت از ارزش های تیم خوب ملاثانی کم نمی کند.

خلیفه اصل با قدردانی از عوامل هیات فوتبال خوزستان برای رفع مشکل نور ورزشگاه تختی و همچنین رسیدگی به زمین چمن، گفت: ورزشگاه پیر تختی نماد خوزستان است و خواهش می کنم مسئولان از تیم های استقلال خوزستان و ملاثانی حمایت کنند زیرا این تیم ها به یک ورزشگاه خوب نیاز دارند تا بتوانند خاطرات خوبی را برای مردم رقم بزنند. از استاندار و مدیرکل ورزش خوزستان درخواست دارم، کمک کنند تا استقلال خوزستان به لیگ برتر صعود کند و استقلال ملاثانی هم بتواند در لیگ بماند. زیرا هر چه تعداد تیم های مان بیشتر باشد، فوتبالیست های بیشتری را معرفی می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره صعود به لیگ برتر نیز عنوان کرد: ۱۳ فینال داریم و کار ما سخت است اما غیرممکن نیست. با همتی که بازیکنانم و هواداران دارند، فکر می کنم بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. همچنین جا دارد از مدیرت باشگاه و کارخانه بابت همکاری و حمایت شان قدردانی کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjlxj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیر خلیفه اصل: اشتباهات داوری عمدی نیست

تجربه شیرین خلیفه اصل در دیار کارون
مدعی به نام استقلال خوزستان؛