تاریخ انتشار: 1400/02/12 23:32
کد خبر: 40192

رقابت جذاب مس کرمان و شاهین شهرداری بوشهر/ یکی در صدر دیگری در جایگاه عجیب هشتم

مس کرمان در پایان هفته بیست و دوم رقابت های لیگ لیگ در رتبه اول و شاهین شهرداری بوشهر در جایگاه هشتم قراردارد در حالی که یک رقابت پنهان را دنبال میکنند.
رقابت جذاب مس کرمان و شاهین شهرداری بوشهر/ یکی در صدر دیگری در جایگاه عجیب هشتم

مس کرمان با هدایت محمدرضا مهاجری این روزها در بهترین شرایط خود به سر می برد و توانسته است تا پایان هفته بیست و دوم با کسب 42 امتیاز در صدر جدول قرار داشته باشد این در حالی است که تیم های دوم و سوم این رقابت ها یعنی استقلال خوزستان و بادران تهران به ترتیب دارای 37 و 35 امتیاز می باشند و این اختلاف تا حدودی توانسته است برای آنها حاشیه امنیت به وجود بیاورد .

برگ برنده کرمانی ها در این رقابت ها فاکتور بسیار ارزشمند سخت گل خوردن است به طوری که آنها تنها 9 گل در 22 بازی گذشته دریافت کرده اند که در نوع خود بسیار آمار عالی می باشد و این بزرگترین تفاوت شاگردان مهاجری با دیگر مدعیان صعود است  به طوری که استقلال خوزستان ، بادران و فجر دیگر مدعیان اصلی این رقابت ها به ترتیب دارای 13،18 و 15 گل خورده می باشند.

اما بد نیست بدانید در رقابت با مس کرمان در زمینه کم ترین گل خورده، شاهین شهرداری بوشهر قرار دارد، تیمی که بعد از مس کرمان  در کم ترین گل خورده در رده دوم قرار دارد و تنها 11 گل دریافت کرده است ولی این تیم برخلاف کرمانی ها که در زمینه گلزنی نیز موفق عمل کرده اند در این زمینه بسیار ضعیف عمل کرده و تنها در 22 بازی گذشته خود 14 گل به ثمر رسانده است تا همین موضوع باعث گردد آنها در جدول شرایط خوبی نداشته باشند و با 31 امتیاز در رده هشتم جدول قرار داشته باشند .

در هر حال شاهینی ها اگر کمی در امر گلزنی موفق تر عمل نمایند و چنان چه بتوانند خط دفاعی خود را به همین صورت مستحکم داشته باشند، چه بسا در هفته های آینده بتوانند خود را در جمع مدعیان ببینند و با توجه به فاصله کمی که بین آنها و دیگر تیم های مدعی ، این موضوع دور از ذهن نخواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzgyr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لطیفی و مهاجری پس از بازی جنجالی (عکس)

مهاجری در پی تحقق رویا
مس کرمان صدرنشین مقتدر: