تاریخ انتشار: 1400/02/19 13:21
داوود مهابادی:
کد خبر: 39822

عزم ما برای شاد کردن هواداران جزم است

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: بابت بازی‎‌های ضعیف این تیم از هواداران عذرخواهی می‌‏کنم زیرا از کیفیت کار بازیکنان رضایت ندارم.
عزم ما برای شاد کردن هواداران جزم است

داوود مهابادی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با این وجود برخلاف بازی روز گذشته برابر پارس جنوبی جم در بازی هفته قبل برابر قشقایی شیراز مستحق کسب پیروزی بودیم ولی داور نقش موثری در شکست تیم داشت.

وی ادامه داد: موقعی که تیمی دچار استرس است شرایط برای نتیجه‎‌گیری نیز دشوار می‎‌شود و برای صعود تیم به لیگ برتر نیز باید ابزار آن نیز وجود داشته باشد.

مهابادی اظهار داشت: تیم شاهین دیر روانه مسابقات لیگ دسته یک شده و نتوانسته بازیکنان مدنظر خود را کسب کند و اکنون نیز شمار بازیکنان با کیفیت شاهین زیاد نیست.

وی یادآور شد: شاهین در بازی روز گذشته سه بازیکن خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت نداشت و قبل از بازی نیز شاهین مجیدی از ناحیه پا احساس درد پیدا کرد که با این وضعیت تیم پس از یک هفته تمرین دچار تغییراتی می‌شود و همچنین اینکه تیم دو هفته است دفاع مرکزی نداشته و این تغییرات منجر به خروج تیم از شرایط هارمونی است.

مهابادی ادامه داد: با این حال تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه بگیریم حتی اگر لطف خدا شامل حال ما شد و بازیکنان غیرتمندانه بازی کنند تیم برای صعود هم شانس دارد.

وی افزود: لیگ دسته یک شرایط خاص خود دارد و در این چند هفته نیز تیم‌های بزرگی همچون مس کرمان و فجر شهید سپاسی شکست هایی غیرمنتظره داشتند با این حال تا لحظه‌ای که در تیم شاهین باشم نهایت تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه و صعود تیم به کار می‌گیرم.

مهابادی افزود: عزم ما جزم است که در بازی‌های آینده تیم شاهین دل فوتبال دوستان بوشهری و بویژه هواداران این تیم را شاد کنیم و در این مسیر از بازیکنان جوان تیم نیز در بازی آینده بیشتر استفاده می‎‌کنم زیرا تجربه‌‎اندوزی و تقویت اعتماد به نفس آنها به تیم کمک می‎‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjkoa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط دفاعی و دروازه بان نود بیشتر از تیم ما تلاش کرد
داوود مهابادی: