تاریخ انتشار: 1400/02/28 09:42
مدیر عامل باشگاه آرمان گهر سیرجان:
کد خبر: 39249

نیاز به همدلی و درک شرایط متقابل داریم/ظرف چند روز آینده مطالبات بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد

جواد هندیزی گفت:در چند روز آینده به تعهدات خود عمل خواهیم کرد.
نیاز به همدلی و درک شرایط متقابل داریم/ظرف چند روز آینده مطالبات بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد

در پی انتشار اخباری مبنی بر اعتراض بازیکنان تیم فوتبال آرمان‌گهر به علت تأخیر در پرداخت بخشی از مطالبات، جواد هندیزی مدیرعامل این باشگاه در گفتگویی با رسانه رسمی باشگاه آرمان گهر عنوان کرد:

علیرغم آن‌که باشگاه‌ داری حرفه ای جزو وظایف شرکت آرمان‌گهر محسوب نمی‌شود، این شرکت در راستای علاقه و تصمیم به ترویج و تقویت ورزش کارگری و ایجاد روحیه نشاط و حمایت از استعدادهای بومی، قدم در این راه گذاشته است.

تشکیل این باشگاه از رقابت‌های کارگری آغاز شد و در ادامه با لطف خدا و حمایت مدیران شرکت به لیگ های بالاتر رسید؛ تا به امروز که در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد.

با وجود تغییر مدیرعامل شرکت آرمان گهر ، اهداف حمایتی آرمان‌گهر در ورزش تقویت گردیده و حتی جناب آقای مهندس اسکندری پور اصرار بر حمایت هر چه بیشتر از ورزش‌ کارگری این شهرستان دارند.

سابقه آرمان‌گهر در عمل به تعهدات خود در عمر کوتاه باشگاه‌داری مثال‌زدنی است و این باشگاه همواره جزو باشگاه‌های خوش‌نام در پایبندی به تعهدات محسوب می‌شود.

چالش زودگذر امروز آرمان‌گهر خارج از دست مجموعه شرکت یا باشگاه و همچون سایر بنگاههای اقتصادی کشور ناشی از وضعیت اقتصادی این روزهای کشور است. طبیعی است که هیچ‌یک از شرکت‌ها یا فعالان اقتصادی از تاثیر شرایط اقتصادی بر عملکرد خود برحذر نیستند و شرایط اقتصادی ایشان تابعی از وضعیت اقتصادی کشور است. با این وجود، مجموعه مدیران شرکت و باشگاه آرمان‌گهر همچنان پایبند بر عمل به تعهدات خود هستند.

برخلاف آن‌چه در اخبار رسانه‌ها آمده، از زمان حضور جناب مهندس اسکندری پور، ۱۵ درصد مطالبات پرداخت شده و ادعای پرداخت ۵ درصدی مطالبات صحت ندارد. ایشان اعتقاد راسخ و دیدگاه گسترده‌ای بر حمایت از کارگران و ورزش کارگری شهرستان و باشگاه آرمان‌گهر دارند و عملکرد ایشان این موضوع را به اثبات رسانده است.

مجموعه آرمان‌گهر مطالبات بازیکنان را کاملاً برحق دانسته و در راستای برآورده کردن مطالبات از هیچ کوششی دریغ نکرده و نخواهد کرد.

همان‌طور که به بازیکنان وعده داده شده، بخش عقب مانده از مطالبات ایشان به زودی پرداخت می‌شود. لازم به ذکر است که مقرر بود این اتفاق در روز گذشته بیفتد اما به دلیل پاره‌ای از مشکلات به تعویق افتاد اما امیدواریم ظرف مدت یک یا دو روز آینده به وعده خود عمل نموده و مطالبات را پرداخت نماییم‌.

شرکت و باشگاه آرمان‌گهر یکایک نیروهای خود اعم از بازیکنان، کارمندان و کارگران را عضوی از خانواده خود دانسته و مشکلات ایشان را مشکلات خود می‌داند. از این رو از هیچ تلاشی برای رفع موانع و مشکلات دریغ نخواهد کرد.

اینجانب به نمایندگی از باشگاه آرمان گهر با تاکید بر پایبندی خود در عمل به تعهدات، از بازیکنان محترم آرمان‌گهر تقاضا دارم با افزایش همدلی و همراهی، همچون گذشته به پایبندی باشگاه نسبت به تعهدات خود ایمان داشته باشند.

امید است با هم‌افزایی و همدلی بیشتر، زودتر و راحت‌تر از مشکلات ناخواسته عبور نماییم و دوباره در کنار یکدیگر برای سربلندی نام این شهر، تلاش کنیم و انشااله روز چهارشنبه با قدرت برابر هوادار تهران ظاهر خواهیم شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bn69

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از لحاظ روحی و روانی نیاز به این پیروزی داشتیم
قاسم شهبا:

عاشوری همچنان می تازد
رویای صعود نزدیک تر از همیشه؛