تاریخ انتشار: 1400/02/28 12:08
‍ ‍ سرمربی رایکا بابل:
کد خبر: 39239

امیدواریم که نتیجه مسابقات درون زمین مسابقه مشخص شود!

شبیر لطفی: تیم رایکا‌ از ابتدای فصل ضربات زیادی از سوی داوری خورده است.
 امیدواریم که نتیجه مسابقات درون زمین مسابقه مشخص شود!

شبیر لطفی سرمربی تیم فوتبال رایکا‌ بابل در گفتگو با رسانه باشگاه در رابطه با دیدار این هفته تیمش در مقابل تیم خیبر خرم آباد اظهار داشت: خوشبختانه تیم ما در این هفته تمرینات خوبی را انجام داده است و تیم ما آماده یک نبرد مردانه با تیم خیبر است اما امیدواریم که نتیجه این دیدار درون مستطیل سبز رقم بخورد و هر تیمی که شایسته بود در این دیدار پیروز شود.

سرمربی تیم فوتبال رایکا‌ بابل در ادامه گفت: متاسفانه تیم ما از ابتدای فصل همیشه مظلوم واقع شده است و از سوی داوری ضربات زیادی خورده است اما ما امیدواریم که این اشتباهات علیه تیم رایکا‌ سهوی بوده باشد چرا که ما یک تیم خصوصی هستیم و اگر همین تیم های خصوصی نباشند دیگر ورزش معنی ندارد چرا که فقط باید میان چند تیم رقابت باشد که این امر سبب تضعیف روح ورزش در سال های آینده خواهد شد.

وی در رابطه با حریف این هفته تیم رایکا‌ نیز بیان داشت: تیم خیبر خرم آباد تیم قابل احترامی است و در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنان باکیفیت و گران قیمتی را جذب کرده است و این نشان از این دارد که ما این هفته بازی سنگینی را در مقابل تیم خیبر خواهیم داشت.

لطفی در رابطه با زمان بازی های تیم ها در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور گفت: متاسفانه فاصله بازی ها در این هفته ها بسیار نزدیک است و تیم ها زمانی برای تمرینات تاکتیکی نخواهند داشت و فقط باید بعد از یک ریکاوری بدنی و ذهنی در وقت کوتاهی که در اختیار دارند بازیکنات را برای بازی بعدی آماده کنند.

شبیر لطفی سرمربی تیم فوتبال رایکا‌ بابل در پایان خاطرنشان کرد: تیم ما هواداران پرشوری دارد که همیشه و در هر شرایطی از تیم خود حمایت می کنند و همین باعث دلگرمی ما می شود و امیدواریم که بتوانیم تیم رایکا‌ را در پایان فصل به یک جایگاه در خور شأن شهر بابل و استان مازندران برسانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozkzo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی رایکا بابل مشخص شد

توقف شاگردان خلیفه اصل در بابل
رایکا بابل۰-۰ استقلال خوزستان؛