تاریخ انتشار: 1400/03/05 22:59
اعتراض تیم حریف به داوری خنده دار است
کد خبر: 38770

روانخواه: دقت می کردیم نیمه اول 3 گل می زدیم

تیم بادران در اولین بازی با هدایت امید رضا روانخواه با نتیجه یک بر صفر تیم نود ارومیه را شکست داد و با 44 امتیاز برای بار دوم در فصل جاری صدرنشینی در لیگ یک را تجربه کرد.
روانخواه: دقت می کردیم نیمه اول 3 گل می زدیم

 امید رضا روانخواه در پایان این بازی خطاب به خبرنگاران حاضر در استادیوم کارگران گفت: پیش از هر صحبتی می خواهم از کادر فنی گذشته ی تیم بادران تشکر کنم که خیلی برای تیم زحمت کشیدند. می خواهم صادقانه بگویم در ادامه ی مسیر هر اتفاق مثبتی رخ دهد نقش کادر فنی قبلی در آن پر رنگ است و هر اتفاق منفی رخ دهد مسئولیت آن با من است. از اعتماد باشگاه هم تشکر می کنم و امیدوارم در کنار هم بعد از سال ها صعود به لیگ برتر را تجربه کنیم.

او در خصوص نکات فنی دیدار با نود ارومیه گفت: من سه روز پیش از بازی با نود ارومیه تیم را تحویل گرفتم. ما تو این سه روز سعی کردیم در خصوص نوع ایجاد موقعیت کار کنیم و خوشحالم که واکنش بازیکنان در برابر این تمرینات مثبت بود. ما در نیمه ی نخست می توانستیم 2 یا 3 گل به تیم نود بزنیم و در نیمه ی دوم راحت تر کار کنیم. البته نود تیم قابل احترامی است و در بازی های گذشته سخت گل خورده بود. متاسفانه ما در این بازی روی پاس های آخر و ضربات نهایی دقت عمل لازم را نداشتیم و کمی کار برای ما سخت شد. با این حال خوشحالم که برنده این بازی شدیم و بازیکنان به خوبی این موقعیت را درک کردند که باید پیروز شویم و خوشحالم از اینکه تیم به صدر جدول صعود کرده است. این اتفاق خوبی برای باشگاه است و تلاش خواهیم کرد این موقعیت را تا پایان فصل حفظ کنیم. خوشبختانه باشگاه این انگیزه را دارد و ما هم باید در این مسیر حرکت کنیم.

سرمربی تیم بادران پیرامون اعتراض به داوری و کارت زردی که در این بازی دریافت کرد و هم چنین صحبت های کادر فنی تیم حریف که به داوری معترض بود؛ گفت: اعتراض تیم حریف به داوری خنده دار است به این خاطر که تیم حریف دوبار هم به محوطه جریمه ما نزدیک نشد. اما در خصوص اعتراض خودم به داور باید بگویم چیز خاصی نبود و یک لحظه داور را صدا کردم و اعتقاد دارم در صحنه ای که به داور معترض شدم پنالتی به سود ما رخ داده بود. اگر اعتراضاتی که کادر فنی تیم حریف به داوری داشت ما انجام می دادیم احتمالا داور 5-6 نفر ما را با کارت قرمز از زمین بازی اخراج می کرد. به هر صورت این چالش ها در بازی های پایانی طبیعی است. من به خوبی می دانم پولی که داوران می گیرند کافی نیست و احترام لازم به آنها گذاشته نمی شود اما خواهش من این است در هفته های پایانی در سوت هایی که می زنند دقت داشته باشند چون پای سرنوشت یک تیم و یکسال در میان است.

امید رضا روانخواه در خصوص اینکه فصل را با خیبر شروع کرده و در حال به پایان بردن آن با تیم بادران است، گفت: نمی خواهم در مورد تیم خیبر صحبت کنم. اما خوشحالم بیشتر بازیکنانی که از جوانان و امید به خیبر آورده بودم هم اکنون مشغول بازی هستند. اما در مورد تیم بادران قولی که می توانم بدهم این است که تلاش خواهم کرد روز به روز کیفیت تیم بهتر شود. این می تواند منجر به صعود شود. بادران بعد از سال ها حضور در لیگ یک به یک تیم باشخصیت تبدیل شده و جایش در لیگ برتر خالی است. ما برای صعود باید یکدل شویم و احساس خوبی از سوی باشگاه به من منتقل شده و ما باید درون تیم هم این چنین باشیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yj5gm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امید روانخواه بادران را به صدر جدول برد
بادران ۱- ۰نود ارومیه؛

انتخاب سرمربی از نان شب واجب تر است!
اختصاصی/توصیه به مدیران بادران؛