تاریخ انتشار: 1400/03/07 14:16
بعد از جدایی احمد جمشیدیان
کد خبر: 38704

رافت در آستانه بازگشت به شهرداری آستارا

پایان رافت بعد از جدایی احمد جمشیدیان بار دیگر سرمربیگری شهرداری آستارا را برعهده گرفت.
 رافت در آستانه بازگشت به شهرداری آستارا

 علی کارگر مدیرعامل باشگاه لیگ یکی شهرداری آستارا درباره شائبه هایی که پیرامون جدایی احمد جمشیدیان سرمربی تیم مطرح بود،‌بیان کرد:‌طبق نشستی که با هیأت‌مدیره باشگاه شهرداری داشتیم، احمد جمشیدیان سرمربی شهرداری به صورت توافقی از این تیم جدا شد که نتایج بد شهرداری در بازی‌های اخیر از دلایل این جدایی بود.

وی با اشاره به اینکه هیأت‌مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری و بازیکنان تیم به لحاظ مباحث فنی از عملکرد احمد جمشیدیان راضی بودند، افزود: جمشیدیان به لحاظ اخلاقی نیز انسان باادب و متواضعی بودند که برای ایشان در دیگر مراحل زندگی آرزوی موفقیت داریم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا با بیان اینکه جهت سرمربیگری تیم، بار دیگر از پایان رأفت دعوت به همکاری شده است، گفت: بازیکنان شهرداری، رأفت را دوست دارند، چراکه ایشان برای دفاع از حق و حقوق بازیکنان در برابر مسئول و غیرمسئول ایستادند.

کارگر با اشاره به اینکه امیدواریم رأفت پیشنهاد حضور دوباره در شهرداری آستارا را قبول کنند، تصریح کرد: با حضور دوباره رأفت در تیم امیدواریم بازیکنان بازی‌های قابل‌قبولی از خود ارائه دهند تا شهرداری آستارا در جدول لیگ دسته یک کشوری به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

وی حضور رأفت در شهرداری آستارا را توأم با موفقیت دانست و بیان کرد: زمان زیادی برای انتخاب سرمربی وجود ندارد و با توجه به بازی‌های حساسی که شهرداری پیش‌رو دارد حضور ایشان در تیم می‌تواند روحیه جدیدی را به کادر فنی، بازیکنان و مردم بافرهنگ آستارا ترزیق کند.   

گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری آستارا از 26 بازی با 32 امتیاز در جایگاه سیزدهم لیگ دسته یک قرار گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39kl7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با پایان رافت قطع همکاری شد
با اعلام باشگاه شهرداری آستارا؛