تاریخ انتشار: 1400/03/19 17:46
اختصاصی/گودرز داوودی؛
کد خبر: 38162

دیدار برابر گل ریحان سخت ترین دیدار فصل ما بود

دروازه بان قشقایی شیراز گفت:دیدار برابر گل ریحان البرز یکی از سخت ترین دیدارهای ما بود.
دیدار برابر گل ریحان سخت ترین دیدار فصل ما بود

گودرز داوودی در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی پیرامون دیدار با گل ریحان البرز اظهار داشت:برخلاف پشی بینی ها باز‌ی برابر گل ریحان یکی از سخت ترین دیدار های فصل ما شد چون این تیم به خاطر حرف و حدیث هایی که راجب دیدار قبلی این تیم شده بود برای اعاده حیثیت پای به میدان گذاشته بود.

وی افزود: تیم ما مثل همیشه قلدر و با غیرت ظاهر شد،چون می خواستیم به روند صعودی که در نیم فصل داشتیم ادامه بدهیم که همینجور شد و خدارو شکر از ۴ بازی اخر ۹ امتیاز کسب کردیم و از منطقه خطر فاصله گرفتیم و تلاش می کنیم  به رتبه تک رقمی نزدیک تر شویم.

دروازه بان قشقایی شیراز اظهار داشت: خودمم خدارو شکر دیروز موفق شدم یکی از بهترین بازی ها فصل و انجام بدم و سهم کوچیکی تو‌ برتری تیمم داشته باشم تا نیم فصل موفقی در تیم خوب قشقایی داشته باشم.

وی خاطر نشان کرد:جا داره از مدیر عامل تیم جناب دکتر نجف پور و اقای هرمزی سر مربی تیم و هوادارانمان در ایل بزرگ قشقایی تشکر کنم که از روز اول حامی من بودند و با تمام وجود حمایتم کردند و همچنین از تمامی هم تیمی های عزیزم که رفاقت در تیم  را برخلاف سایر تیم ها به معنای واقعی اجرا می کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nroxr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال قعرنشین ها به امید بقا
نود ارومیه-قشقایی شیراز؛

غول کشی به سبک هرمزی/خلیفه اصل همچنان ناکام
قشقایی شیراز ۱-۰ استقلال خوزستان؛