تاریخ انتشار: 1400/03/20 10:58
دوشنبه باید ششدانگ و حواس جمع باشیم
کد خبر: 38133

امیر میر بزرگی: بازی سختی در کرمان داریم اما می توانیم نتیجه بگیریم

بادران اتمسفر بسیار خوبی دارد.
امیر میر بزرگی: بازی سختی  در کرمان داریم اما می توانیم نتیجه بگیریم

کاپیتان بادران معتقد است که در بازی با مس کرمان، خودش و همبازیانش باید با تمرکز کامل به زمین بروند و ششدانگ باشند.

امیر میربزرگی هافبک تکنیکی نارنجی پوشان تهرانی که به دلیل محرومیت بازی با استقلال ملاثانی را از دست داده بود حالا سرحال و قبراق آماده بازی حساس در کرمان است.

میربزرگی درباره بازی حساس روز دوشنبه بادران و مس کرمان گفت: به نظر من مس کرمان تیم خوبی است که ما باید به آنها احترام بگذاریم. آنها بازیکنان خوبی دارند و مطمئناً اعتقاد دارند که با مسابقه ای که درکرمان خواهند داد می توانند قدم مهمی در راه صعود بردارند. بنابراین بازی سختی پیش روی ماست.

وی ادامه داد: ما مشخصاً این تیم را خوب می شناسیم و آقای روانخواه و کادرفنی بادران آنالیز دقیقی روی این تیم انجام داده و می دهند. انشالله بتوانیم برابر این تیم قدرتمند نمایش خوبی ارائه بدهیم.

 بازی رفت را شما با نتیجه 2 بریک مقابل مس کرمان به پیروزی رسیدید. از هافبک ریزنقش و با تجربه بادران پرسیدیم آن بُرد چقدر می تواند به نتیجه گرفتن شما در بازی دوشنبه کمک کند که یادآوری کرد:

هر بازی شرایط خودش را دارد. آن بازی در هفته دوازدهم برگزار شد که به تاریخ پیوست. دوشنبه روز جدیدی است و بازی جدیدی هم درپیش داریم. به نظرمن مهم تر از هرچیزی در این بازی داشتن تمرکز و ششدانگ بودن بچه های خود ماست.

میربزرگی تأکید کرد: بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت و به همین دلیل ما نیز باید در بهترین شرایط خود باشیم و بهترین عملکرد تیم بادران، قدرت گروهی و کیفیت خود را نشان دهیم. البته اصلی ترین فاکتور و ویژگی بادران درحال حاضر تیم بودن است.

بازیکن با تجربه بادران از پیش بینی این دیدار خودداری کرد و افزود: سخت است بخواهیم بازی را پیش بینی کنیم اما می توانیم نتیجه بگیریم. بچه های بادران با صحبت های دائمی کادرفنی که همگی فوتبال بازی کرده هستند به خوبی شرایط را درک کرده و قصد دارند بهترین عملکرد خود را در کرمان به نمایش بگذارند.

میربزرگی که به دلیل محرومیت بازی با استقلال ملاثانی را ازدست داد در خصوص پیروزی تیمش اظهارداشت: بادران در حال حاضراتمسفر خیلی خوبی دارد. ما یک تیم هستیم که همه برای یک هدف به زمین می رویم و فرقی نمی کند چه کسی بازی کند یا بازی نکند. بازی فوق العاده سختی را در تهران پشت سرگذاشتیم. استقلال ملاثانی حریف سرسختی بود که توانستیم از آنها 3 امتیاز بگیریم و به هرحال روحیه بخش بود. خدا را شکر می کنم این دیدار با برد تیم بادران همراه بود و از همه همبازیانم تشکر و قدردانی می کنم.

هافبک با تجربه بادران درمورد کار کردن زیر نظر امیدرضا وانخواه نیز گفت: آقای روانخواه خودش فوتبالیست مطرحی بوده و حالا در لباس مربیگری از تجربه و دانش خود استفاده می کند. ایشان دستیاران خوب و کاربلدی دارد که فوتبال را در سطح بالا بازی کرده اند و چه به لحاظ فنی و چه روحی و روانی ارتباط خوبی با بازیکنان دارند. اعتماد بسیار خوبی هم بین بازیکنان و مربیان بادران به وجود آمده است که همه ما را به موفقیت و انشالله صعود به لیگ برتر امیدوار می کند. من این اراده، اتحاد و همدلی برای صعود به لیگ برتر را نزد همه اعضای باشگاه از دکتر قربانیان بگیرید تا کادرفنی، بازیکنان و ... به وضوح می بینم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkeqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش از اخراج بازی به سود ما بود/داوری ایرادی نداشت
امید روانخواه: