تاریخ انتشار: 1400/03/23 11:07
کد خبر: 38031

کلانتری:بازی دشواری برابر تیم خوب رایکا خواهیم داشت

علی اصغر کلانتری در خصوص اخرین شرایط تیم قبل از بازی مقابل رایکا بابل گفت:در بازی هفته قبل و در بازی برابر خیبر خرم اباد نیم نگاهی به کسب برد داشتیم اما تساوی در این دیدار نیز برای ما ارزشمند بود و با ارتقای موقعیت خود در جدول رده بندی و انگیزه مضاعف به مصاف رایکا بابل خواهیم رفت .
کلانتری:بازی دشواری برابر تیم خوب رایکا خواهیم داشت

کلانتری گفت: علی رغم اعلام رای کمیته انضباطی و تاثیرات منفی روحی آن در هفته قبل ولی بازیکنانم بیشتر از یک قدم تا کسب سه امتیاز  در بازی برابر خیبر فاصله نداشتند و همین مساله(رای کمیته انضباطی) باعث شد که انگیزه ما بیشتر شود و برای ما نکته عطف و مهمی بود که امیدوارم در بازی مقابل  رایکا نیز انگیزه بازیکنانم دوچندان شود.

کلانتری در خصوص تیم حریف بیان داشت:هیچ بازی آسان نیست و من 5 سال پیش هم گفته بودم که لیگ یک ایران به مانند لیگ جزیره است چرا که بازی آسانی در آن وجود ندارد. می دانیم در لیگ شرایط سختی داریم ولی با وجود این شرایط سخت می خواهیم بجنگیم. بازی برابر تیم خوب رایکا حتما سخت است چرا که این تیم بازیکنان خوب و با کیفیتی را در اختیار دارد ولی ما با امادگی کامل  و تمرینات خوب برای کسب سه امیتاز به میدان خواهیم رفت.

کلانتری ادامه داد :تمامی نقاط قوت و ضعف تیم حریف را در طول هفته و در تمرینات و جلسات فنی به بازیکنان گوشزد کرده ایم و انشالله و با توکل بخدا برای خوشحالی هوادارن و کسب سه امتیاز به مصاف رایکا بابل خواهیم رفت.

کلانتری افزود:ما در طول این فصل خارج از قاعده فوتبال امتیازی کسب نکرده ایم و امیدوارم در این بازی و بازیهای باقیمانده هر تیمی که از لحاظ فنی حقش است لیگ برتری شود و در نهایت حق به حقدار برسد.

وی در خصوص داوری در هفته های پایانی بیان داشت:ما در طول فصل از داوری‌ها بیشترین ضربه و لطمه ها را دیدیم که نمونه آن در همین مسابقه هفته قبل و مقابل خیبر خرم اباد بود  که کمک داور به اشتباه یک موقعیت آشکار ما را افساید اعلام کرد ولی هیچ وقت برابر اشتباهات داوری مثل برخی تیم ها شلوغ کاری نکردیم و جار و جنجالی به راه ننداخته ایم ولی واقعا در حق تیم ما اجحاف شد و از اشتباهات داوری متضرر شدیم.قطعا این اشتباهات  سهوی است و ما همیشه از داوران جوان حمایت کرده ایم ولی با این وجود سختی های زیادی کشیدیم تا این امتیازات را جمع کردیم و امیدواریم در هفته های پایانی که بازیها به اوج حساسیت خواهند رسید  داوران دقت بیشتری در قضاوت هایشان داشته باشند تا مشکلات و اشتباهات داوری برطرف شود.

وی در پایان خطاب به هواداران فجرسپاسی گفت: از هواداران می خواهم پشت هم باشیم و همدیگر را حمایت کنیم. با توجه به اینکه دو هفته از مسابقات گذشته بود  ولی ما با توکل به خدا و عشق و علاقه ای که به این تیم داشتیم هدایت تیم را برعهده گرفته و با حمایت از همدیگر توانستیم این امتیازات را جمع آوری کنیم. باید همه کمک کنند حتی آن افرادی که از دستشان کاری برنمی آید می توانند با دعاهای خود انرژی مثبت دهند و کمک کنند تا تیم در نهایت به لیگ برتر صعود کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9aem

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توقف شاگردان خلیفه اصل در بابل
رایکا بابل۰-۰ استقلال خوزستان؛

بیم و امید در رایکا بابل
غیبت دست نشان کار خودش را کرد؛