تاریخ انتشار: 1400/03/25 07:37
همدل شدیم تا تیم را حفظ کنیم؛
کد خبر: 37956

فرشاد پیوس: ۱۰ امتیاز از ۵ بازی می‌خواهیم

سرمربی چوکا تالش امیدوار است در ادامه فصل نتایج بهتری کسب کنند.
فرشاد پیوس: ۱۰ امتیاز از ۵ بازی می‌خواهیم

فرشاد پیوس پس از تساوی لحظه آخری نود ارومیه مقابل چوکا تالش اظهار کرد: بازی سنگینی داشتیم چرا که نود ارومیه انتحاری بازی می‌کرد ، هدف آنها استفاده از توپ‌ های سوم بود که از این موضوع اطلاع کامل داشتیم .

او ادامه داد: به خوبی وسط زمین را در اختیار داشتیم و هر زمانی که اراده می‌کردیم ، به کناره‌ها می‌رفتیم و ارسال‌هایی انجام دادیم ، می‌دانستیم که روی ضربات ایستگاهی و اوت ضعف دارند که روی همین موضوع در هفته اخیر کار کردیم و به گل هم رسیدیم .

سرمربی چوکا تالش اضافه کرد: به نظرم بچه‌های ما خیلی خوب بودند ، با تمام توان بازی کردند و دست‌شان درد نکند ، من با تمام وجود پشت بازیکنانم هستم ، همه آنها بازیکنانی در سطح لیگ برتر هستند ؛ به خصوص کنعان طاهرنژاد که برابر نود خیلی خوب بازی کرد و یکی از بهترین بازیکنان زمین بود ، یک امتیاز هم برای ما ارزشمند است و سعی می کنیم تا در دیدارهای آینده نیز نتایج خوبی بگیریم ، این بچه‌ها با تمام وجود کار می‌کنند و فعل خواستن را صرف کردند و همه همدل شدیم تا بتوانیم تیم را حفظ کنیم .

فرشاد پیوس یادآور شد: کار خیلی سختی داریم و فقط خدا باید کمک کند؛ من هم هرچه در توان دارم برای موفقیت تیم به کار می‌گیرم ، شک نکنید ما در لیگ یک می‌مانیم ؛ بازی‌های تیم نود ارومیه سخت است و نفرات کمی روی نیمکت ذخیره دارد ولی ما روی نیمکت و در زمین بازیکنان خوبی داریم و ان‌شاالله رقبای رو در رو را شکست می‌دهیم و موفق می شویم .

او با اشاره به دیدارهایی که پیش رو دارند، عنوان کرد: ان‌شاالله اگر از پنج مسابقه آینده ۱۰ امتیاز بگیریم ، در لیگ یک می مانیم .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3egolv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقبال پرشور از فرشاد پیوس در تالش
حرف هایِ مهم سرمربی با هواداران؛