تاریخ انتشار: 1400/03/25 14:39
کد خبر: 37929

نجات جان یک فوتبالیست این بار در لیگ یک!

روز گذشته در حاشیه دیدار نود ارومیه و چوکا تالش اتفاقی عجیب برای بازیکن تیم نود افتاد که او را تا آستانه مرگ پیش برد!
نجات جان یک فوتبالیست این بار در لیگ یک!

لحظاتی بعد از این که مدافع راست 22 ساله تیم نود ارومیه در دیدار برابر چوکا برای تازه کردن نفس و خوردن آب آشامیدنی به کنار زمین رفت ، توجه فوتبالی ها به او جلب شد که روی زمین افتاده بود و به نظر نمی‌توانست نفس بکشد!

اتفاقی که چند روز پیش برای کریستین اریکسن ستاره تیم دانمارک رخ داد ،باعث شد تا بازیکنان و اعضای دو تیم با نگرانی خود را به علی بشیری بازیکن آسیب دیده نود برسانند تا از وضعیت او اطلاع پیدا کنند و موضوع زمانی نگران کننده شد که بشیری برای بیش از یک دقیقه نتوانست نفس بکشد و تقلا می‌کرد تا راه گلوی خود را باز کند اما تلاشش بی ثمر بود!

در آن لحظات کسی نمی‌دانست چه بر سر این بازیکن آمده که او روی زمین دست و پا می‌زند چرا که در لحظه خوردن آب توجه کسی به بشیری نبود ؛ اما ماجرا این بود که او پس از باز کردن در بطری و در حال استفاده از آن بود که پلاستیک تلقی دور آب معدنی جدا شده و به حلق او پریده و راه گلو را بسته بود و لحظاتی عجیب را برای این بازیکن به وجود آورد!

پس از این که صورت بازیکن نود کاملا کبود شد و همه بدون این که ماجرا را بدانند ، تماشاگر لحظاتی تلخ برای این مدافع بودند و در شرایطی که دکتر تیم نود هم درحال بررسی صحنه بود پزشک تیم چوکای تالش خود را به او رساند!

بشیری با اشاره به پزشک چوکا تالش فهماند که چه اتفاقی برایش رخ داده که در این لحظه مرتضی معبودی پزشک چوکا دستش را داخل حلق بازیکن نود ارومیه کرد و این پلاستیک را درآورد تا راه نفس علی بشیری باز شود و فوتبال ایران از یک اتفاق هولناک نجات پیدا کند!

شاید او تنها لحظاتی برای بازگشت به زندگی فرصت داشت و کسی نمی‌توانست برایش کاری انجام دهد که سرعت عمل پزشک چوکا زندگی دوباره ای به این بازیکن نود بخشید!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axkql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لطیفی ناکام ماند/پیوس بازهم امتیاز کسب کرد
نود ارومیه ۱-۱ چوکا تالش؛

کاپیتان مربی آستارا محروم شد!
چند ساعت پیش از دربی گیلان؛

جدال قعرنشین ها به امید بقا
نود ارومیه-قشقایی شیراز؛