تاریخ انتشار: 1400/04/20 11:56
کد خبر: 36682

کلانتری:امیدوارم کمیته داوران در چیدمان عالی عمل کند

علی اصغر کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی پیش از بازی مقابل شاهین بوشهر گفت:بعد از پیروزی مقابل هوادار و نتایجی که در دیگر بازیها رخ داد موجب شد تا بازیهای این هفته در بالا و پایین جدول برای تیم های زیادی مهم باشد.
کلانتری:امیدوارم کمیته داوران در چیدمان عالی عمل کند

کلانتری گفت:از هر لحاظی آماده ی این دیدار هستیم و تمرینات بسیار منظم و شادابی را پشت سر گذاشته ایم و بازیکنانم با غیرت و با انگیزه این هفته در تمرینات شرکت کردند.

وی بیان داشت:بازیهای اخیر تیم شاهین بوشهر  را به خوبی دیده و آنالیز کرده ایم و تمام نقاط قوت و ضعف آنها را در تمرینات مرور کرده ایم.

وی در خصوص شرایط جدول گفت:از نظر من این بازی تنها سه امتیاز دارد و  از ابتدای مسابقات بازی به بازی پیش رفته ایم ، این بازی برای ما با بازیهای گذشته هیچ تفاوتی ندارد و من به همه ی بازیکنانم گوشزد کرده ام که تنها به بازی فکر کنند و با تمرکز بالا و اجرا کردن تدابیر تاکتیکی کادر فنی ، خود را مهیای این مسابقه و انجام یک بازی خوب کنند.

کلانتری گفت:تنها به پیروزی در این بازی فکر میکنیم و انشالله با برد در این بازی موجب خوشحالی هوادارانمان شویم  و انشالله مسیر صعود به لیگ برتر را هموار سازیم.

وی بیان داشت: نه تنها این بازی بلکه بازی بعدیمان نیز مهم می باشند بهمین دلیل در این دو بازی با تمرکز بالا عمل خواهیم کرد و بازی به بازی پیش خواهیم رفت .

کلانتری  تاکید داشت:امیدوارم همه بازیهای دو هفته اخر از طریق تلوزیون پخش شوند تا هیچگونه شائبه ایی وجود نداشته باشد و انشالله مرکز صدا و سیمای استانی نیز تدابیری بکار گیرد که هواداران عزیز از طریق تلوزیون این بازی را بصورت کامل مشاهده کنند .

ایشان در خصوص داوری در بازیهای انتهایی لیگ گفت:امیدوارم کمیته  داوران با چیدمان عالی داوری و دقت و تمرکز بالا در بازیهای انتهایی عمل کنند.

کلانتری در انتها از تمامی مسئولین استان خواست که اکنون وقت حمایت از تیم می باشد و امیدوارم برای کمک و حمایت از تیم در این شرایط حساس همه ی استان کنارمان باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jevgl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلانتری:بازی دشواری برابر تیم خوب رایکا خواهیم داشت