تاریخ انتشار: 1400/04/28 21:43
استقلال خوزستان ۰-۱ مس کرمان؛
کد خبر: 36285

مس با پیروزی لیگ را به پایان رساند

مس کرمان موفق شد در دقایق پایانی از سد استقلال خوزستان عبور کند.
مس با پیروزی لیگ را به پایان رساند

امشب در چارچوب بازی‌های هفته سی و چهارم لیگ آزادگان بازی‌ها به طور همزمان برگزار شد که سه تیم فجر، بادران و هوادار شانس صعود داشتند و تیم‌هایی مثل استقلال خوزستان و مس کرمان که تا همین هفته پیش شانس صعود داشتند در یک بازی بی تاثیر در صعود به لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

استقلال خوزستان در شرایطی در آخرین دیدار فصل میزبان بود که در هفته گذشته سه بر صفر از فجرسپاسی شکست خورده بود در فاصله یک هفته تا پایان از کورس قهرمانی جا ماند. همچنین مس هم شانس صعود داشت که سه بر یک از هوادار باخت تا به سرنوشت شاهین دچار شده و در هفته سی و سوم شانس صعود را از دست بدهد.

این دیدار در نیمه اول با تلاش هر دو تیم برای گلزنی همراه بود که نتیجه‌ای در پی نداشت و دوتیم بدون گل به رختکن رفتند.نیمه دوم نیز تا دقیقه نودم توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا منتظر یک تساوی باشیم اما این مس بود که در دقیقه 90+2 با پیمان میری به گل رسید تا فصل را با سه امتیاز کسب کرده از اهواز به پایان برساند.

مس کرمان 55 امتیازی شد و با فاصله کمی از تیم‌های صعود کننده باید خود را برای فصل بعد آماده کند. در رده بعدی نیز شاهین بوشهر قرار دارد که دو باخت هفته‌های اخیر آن‌ها را از رویای صعود دور کرد و با 53 امتیاز به کار خود در این فصل پایان دادند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqekw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فیلم/ استقلال، قهرمان نیم فصل را تغییر داد
خلاصه بازی مس کرمان و استقلال خوزستان