تاریخ انتشار: 1400/05/22 17:57
مس کرمان به حسین‌خانی نزدیک شد؛
کد خبر: 35011

اعتماد یک شهر به اسطوره برای تحقق رویا

مدیران باشگاه مس کرمان با فرزاد حسین‌خانی اسطوره تکرار نشدنی فوتبال کرمان به توافق شخصی رسیدند.
اعتماد یک شهر به اسطوره برای تحقق رویا

با انتخاب محسن سلاجقه به عنوان رئیس هیئت مدیره و همچنین میثم پاریزی به عنوان مدیرعامل باشگاه مس کرمان، پروژه انتخاب سرمربی برای تیم مس نیز استارت خورده است و مسئولین باشگاه مس با فرزاد حسین‌خانی به توافقات اولیه دست یافته‌اند.

حسین‌خانی فصل گذشته با در اختیار داشتن ۴ بازیکن غیربومی، توانست به مس نوین در لیگ دو شخصیت دهد و تا آستانه صعود به لیگ یک نیز پیش رفت که در هفته آخر، کم آورد. حسین‌خانی همچنین با جوانان کرمانی موفق شد در جام حذفی نیز با صلابت ظاهر شود و در نهایت مقابل پرسپولیس شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

نکته مهم درخصوص حضور حسین‌خانی روی نیمکت مس می‌تواند حمایت همه جانبه هواداران و مسئولین مس باشد. سپاهان زمانی پس از چندین سال ناکامی به مقام نائب قهرمانی در لیگ برتر رسید که اسطوره تیمشان یعنی محرم نویدکیا مورد حمایت همه جانبه مسئولین و هواداران تیم بود. در مس نیز باید اینگونه باشد. مس ۸ سال است که با تجارب مربیان غیربومی، به موفقیت نمی‌رسد و دلسوزان مس امیدوارند با در اختیار گذاشتن همان بودجه‌ای که برای مربیان قبلی تصویب شد، برای حسین‌خانی نیز تصویب شود تا رویای صعود، به حقیقت تبدیل شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ko5la

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینخانی: این برد نباید سطح توقع کسی را بالا ببرد
خوب آنالیز کردیم و پیروز شدیم؛