تاریخ انتشار: 1400/05/29 12:36
کد خبر: 34738

مس - هوادار و احتمال بالای انتقال امتیاز

تیم فوتبال هوادار احتمالا امتیاز خود را به باشگاه مس کرمان خواهد فروخت.
 مس - هوادار و احتمال بالای انتقال امتیاز

تیم تازه صعود کرده رضا عنایتی به لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی وارد سطحی تازه از رقابت شده که شرایط مالی حضور در این رقابت‌ها را ندارد، ضمن اینکه ظاهرا رضا عنایتی وام‌دار یک بدهی سنگین نیز در تیم‌داری سال گذشته‌اش است و بنابراین دیگر علاقه‌ای به ادامه کار به شکل گذشته ندارد.

اینطور به نظر می‌رسید که ممکن است هوادار بتواند اسپانسری مناسب برای فعالیت در رقابت‌های لیگ برتر این فصل را پیدا کند اما در شرایطی که تیم‌های بزرگ باشگاهی ایران هم در این زمینه ناتوانند هنوز اتفاق خاصی برای این تیم نوپا و بی هوادار نیفتاده و بنابراین واقعیت امر همان دریافت مبلغی در ازای حق‌العمل صعود و واگذازی امتیاز است.

از گوشه و کنار شنیده می‌شود مذاکرات رضا عنایتی و باشگاه مس کرمان تا حد زیادی پیش رفته و کرمانی‌ها خواهان خرید امتیاز هوادار و تامین بودجه لازم برای پرداخت به رضا عنایتی هستند تا به این ترتیب طلسم چندین ساله‌شان برای حضور در لیگ برتر بشکند.

پیش از این از باشگاه سایپا تهران به عنوان مشتری جدی هوادار نام برده می‌شد که ظاهرا مکالمات و قول و قرارها در آن مسیر هنوز به جایی نرسیده و مس کرمان را باید جدی‌ترین خریدار تیم هوادار دانست.

همچنین شایعاتی که در زمینه الزام استخدام رضا عنایتی به عنوان سرمربی هوادار در صورت انتقال امتیاز گفته می‌شد نیز حقیقت ندارد و مس کرمان مختار است مربی مدنظر خود را برای فصل آینده انتخاب کند اگرچه ممکن است آن مربی خود عنایتی باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nr8lk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایستگاه سی و دوم لیگ یک و احتمال پایان ماجرای صعود

رضا عنایتی:برای منصوریان و آلومینیوم آرزوی موفقیت می‌کنم
سرنوشت هوادار برای من اهمیت ویژه ای دارد؛

اختصاصی/ سرمربی هوادار در آستانه سرمربی گری آلومینیوم!
سه روز مانده تا دیدار هوادار و آلومینیوم در جام حذفی؛