تاریخ انتشار: 1400/07/30 17:39
استقلال خوزستان-شمس آذر قزوین؛
کد خبر: 31585

جدال برای نخستین پیروزی/رونمایی از شمس آذر در هفته دوم

تیم های استقلال خوزستان و شمس آذر قزوین در هفته دوم باید به مصاف یکدیگر بروند.
جدال برای نخستین پیروزی/رونمایی از شمس آذر در هفته دوم

در هفته دوم رقابت های لیگ یک دو تیم استقلال خوزستان و شمس آذر قزوین باید به مصاف یکدیگر بروند، استقلال خوزستان هفته گذشته برابر سایپا به تساوی رسید و شمس آذر قزوین هم موفق به حضور برابر مس کرمان نشد تا شکست این تیم به حکم کمیته انظباطی موکول شود.

استقلال خوزستان با سهراب بختیاری زاده و بازیکنان با تجربه خودش در خط دفاعی حالا درحالی پای به هفته دوم می گذارد که در هفته نخست روی اشتباه فردی دروازه اش باز شد، آبی پوشان خوزستانی که در این فصل یک تیم باتجربه و مدعی هستند در خانه امیدوارند از سد شمس آذر قزوین عبور کنند.

استقلال خوزستان در این دیدار امیدوار به درخشش وحید شیخ ویسی دروازه بان با تجربه خودش است تا پس از بسته نگه داشتن دروازه خودش به فکر درخشش فرشاد جانفزا و امیرحسین نوایی در خط حمله باشد.

شمس آذر بالاخره پس از کش و قوس فراوان و عدم بازی در دیدار نخست برابر مس کرمان حالا در هفته دوم باید به شهر اهواز سفر کند تا به مصاف استقلال خوزستان برود، شاگردان پژواک کرم پور در این دیدار برای کسب امتیاز تلاش می کنند که کار چندان آسانی هم ندارند.

میثم شاه مکوند زاده بازیکن خوزستانی شمس آذر از مهره های تاثیرگذار این تیم برابر شمس آذر است که کرم پور هم روی درخشش او حساب ویژه ای باز کرده است.

دیدار دو تیم روز شنبه ساعت ۱۷ در ورزشگاه اختصاصی فولاد برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqxg8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی مومنی؛ بهترین وینگر راست هفته اول لیگ یک