تاریخ انتشار: 1400/08/08 14:50
مدیرعامل تیم شهرداری آستارا:
کد خبر: 31148

شهر آستارا فعلا شرایط میزبانی را ندارد

مدیر عامل تیم شهرداری آستارا گفت:ورزشگاه وحدت فعلا برای میزبانی ما آماده نیست.
شهر آستارا فعلا شرایط میزبانی را ندارد

مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا با اشاره به وضعیت استادیوم و وحدت آستارا اظهار کرد: متأسفانه کارهای آماده‌سازی ورزشگاه به صورتی که باید پیش نرفته و بسیار کند است و به همین دلیل هنوز شرایط میزبانی در آستارا را نداریم.

کارگر بارندگی‌های اخیر را یکی از دلایل کاهش سرعت کارها دانست و گفت: ازیک‌طرف بارندگی‌ها و از طرف دیگر هم عدم همکاری ارگان‌های مختلف با هم منجر به تأخیر آماده‌سازی استادیوم شده ولی در حال حاضر قول‌هایی مبنی بر اتمام آماده‌سازی تا پایان هفته داده شده است.

 وی با اشاره به مشکلات شهرداری آستارا افزود: متأسفانه زیرساخت‌های استادیوم در سه سال گذشته ازجمله در بخش چمن استادیوم، جایگاه تماشاگرانبوده و پیش از آن عملا اتفاقی رخ نداده است.

 کارگر با اشاره به صعود سریع شهرداری آستارا به لیگ یک گفت: ما در عرض سه سال گذشته از لیگ سه به یک آمدیم یعنی مستقیم از سه به دو و دو به سه و این کارها به‌مرور و با تلاش زیاد انجام‌شده است.

 وی با اشاره به میزبانی آستارا در مدت کوتاه تصریح کرد: ما چند صباحی توانستیم میزبانی را بگیریم و تنها وقتی‌که بازی زیر نور رفت دچار مشکل شده و امسال هم متأسفانه در باد همان سال گذشته خوابیدند و فکر کردند که امسال میزبانی را به‌راحتی دریافت می‌کنیم، ولی فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال امکانات دیگری را از ما طلب کردند و به ما گفتند که باید چند نقیصه دیگر را برطرف کنیم تا امسال هم بتوانیم میزبانی را در اختیار بگیریم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا با اشاره به مشکلات موجود گفت: در حال حاضر مهم‌ترین مشکلات ما جایگاه فیلم‌برداری و گزارشگران، غیراستاندارد بودن رختکن‌ها و نبودن جایگاه وی آی پی است که در صورت برطرف کردن این مشکلات میزبانی را در اختیار خواهیم گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rjam

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رافت در آستانه بازگشت به شهرداری آستارا
بعد از جدایی احمد جمشیدیان